hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > چرا پارک‌های مشهد تعطیل نشده‌اند؟

چرا پارک‌های مشهد تعطیل نشده‌اند؟

روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه هنوز از سمت ستاد کرونای استان به معاونت خدمات شهری برای تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها ابلاغی نشده است، گفت: درخواست‌های بی‌شماری از سوی شهروندان برای عدم تعطیلی پارک‌ها به دلیل گرمای هوا و قطع برق به ما رسیده است، اما ما تابع دستورات ستاد کرونای استان هستیم.
امین زحمت‌کش در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تعطیلی بوستان‌های مشهد، اظهار کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و شروع پیک پنجم در شهر مشهد هنوز از سمت ستاد کرونای استان به معاونت خدمات شهری برای تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها ابلاغی نشده است.
وی خاطرنشان کرد: درخواست‌های بی‌شماری از سوی شهروندان برای عدم تعطیلی پارک‌ها به دلیل گرمای هوا و قطع برق به ما رسیده است. باتوجه به گرمای هوا و قطعی برق مشترکان خانگی، مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به پارک‌ها و بوستان‌ها می‌آیند.
روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه غالب مردم در پارک‌ و بوستان‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، تاکید کرد: با این وجود معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد در صورت ابلاغ ستاد کرونای استان مبنی بر تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها، آنها را تعطیل خواهد کرد. تصمیمات ما تابع دستورات ستاد کرونای استان است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد