hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > علت قطع آب در منطقه «گردخون» قطعی برق است/ مشکل امروز رفع می شود

علت قطع آب در منطقه «گردخون» قطعی برق است/ مشکل امروز رفع می شود

مدیر عامل شرکت آبفای شهرستان شیراز گفت: قطعی آب برخی از مناطق گردخون ناشی از قطعی برق و خاموشی پمپ های چاه آب تامین کننده آب شرب این مناطق می باشد است.
بهمن بهروزی در گفتگو با مهر، با اشاره به قطع آب در برخی از نقاط روستای «گردخون» شیراز که در انتهای شبکه آبرسانی شیراز واقع شده، اظهار کرد: با قطعی جریان برق و خاموشی پمپ‌های برقی برای آبرسانی از چاه‌های آب شهرستان شیراز شبکه تأمین آب روستای گردخون خالی از آب شده است.
وی با تاکید بر اینکه خالی شدن شبکه آب باعث مصرف بالای ساکنین گردخون شده، اظهار کرد: از بعد از ظهر دیروز تا به الان کارکنان آبفا شیراز در تلاشند تا هر چه سریع‌تر مشکل حل گردد.
بهروزی تصریح کرد: هم اکنون آبرسانی بوسیله یک دستگاه تانکر سیار انجام و در تلاشیم که به تعداد تانکرهای سیار بیفزاییم.
رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز خاطرنشان کرد: با افزایش تانکرهای سیار تلاش می‌کنیم تا حل کامل مشکل افت فشار آب در گردخون نیاز آبی مردم را تأمین کنیم.
مدیر عامل آبفای شیراز خواستار صرفه جویی مردم مصرف آب شد و بیان کرد: وضعیت منابع آبی استان بغرنج است می‌طلبد که مردم با رعایت الگوی مصرف شرایط را برای خدمات رسانی هموار سازند.
او ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب شیراز تلاش می‌کند تا با به‌کارگیری کلیه امکانات خود آب شرب باکیفیت و پایداری را برای مشترکان تأمین می‌کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد