hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دادستانی همدان با موتورسواران متخلف و مزاحم برخورد می‌کند

دادستانی همدان با موتورسواران متخلف و مزاحم برخورد می‌کند

دادستانی همدان گفت: با موتورسوارانی که با ایجاد آلودگی صوتی و حرکات نمایشی برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند برخورد قضایی می‌شود.
دادستانی همدان با اعلام اینکه با موتورسوارانی که با ایجاد آلودگی صوتی و حرکات نمایشی برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند برخورد قضایی می‌شود اظهار داشت: با توجه به اینکه اخیرا در معابر، خیابان‌ها، پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها عده‌ای از موتورسواران بدون داشتن گواهینامه رانندگی و با حرکت نمایشی و آلودگی صوتی موجب سلب آسایش و امنیت شهروندان شده‌اند، در راستای حفظ حقوق عامه و پیشگیری از جرائم عمدی و غیر عمدی دستورات لازم به روسای پلیس راهور انتظامی استان همدان صادر شده است.
معاون دادستان عمومی و انقلاب همدان توضیح داد: به دلیل افزایش تقاضای خرید موتورسیکلت توسط شهروندان، اعمال نظارت بر عرضه و فروش موتورسیکلت و ساماندهی معاملات انجام می‌شود.
 سید هادی مصطفوی ادامه داد: در راستای اقدامات ایجابی نیز راهکارهایی مانند اطلاع‌رسانی در قالب هشدارهای انتظامی پیرامون جرم رانندگی بدون گواهینامه، مخدوش کردن پلاک، تغییر در شماره شاسی، ایجاد آلودگی صوتی، ایجاد آلودگی هوا، انجام حرکات نمایشی و مزاحمت برای شهروندان انجام شده  است تا نسبت به برخورد قاطع و جدی با متخلفین نظم عمومی اقدام شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: مأموران باید پلیس راهور انتظامی و دوربین‌های نظارت ترافیکی نسبت به ثبت و ضبط رفتار مجرمانه و تخلفات موتورسواران اقدام و ضمن توقیف فیزیکی موتورسیکلت‌ها نسبت به تشکیل پرونده قضایی علیه آنان اقدام کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد