hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قطعی برق دونوبتی در مشهد طبق برنامه اعمال می‌شود

قطعی برق دونوبتی در مشهد طبق برنامه اعمال می‌شود

سخنگوی صنعت برق خراسان گفت: عموما قطعی برق از ساعت ۱۲ تا ۱۷ بیشتر است که اگر نیاز به قطعی دو نوبتی باشد، قطعا طبق برنامه اعلامی خواهد بود.

عباس آذری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد قطعی دو نوبتی برق در مشهد، اظهار کرد: با توجه به افزایش دمای هوای مشهد در روز چهارشنبه و پنجشنبه، پیش‌بینی دو نوبت قطعی برق برای این شهر انجام شده است.

وی با اشاره به تدوین جدول دو نوبت خاموشی احتمالی در روزهای آخر هفته، خاطرنشان کرد: قطعی برق دو نوبته در مشهد قطعی نیست و در صورت لزوم اعمال می‌شود همانطور که خوشبختانه قطعی برق گروه اول در صبح امروز چهارشنبه اعمال نشد، نوبت دوم قطعی این گروه که بعدازظهر است، در صورت نیاز اعمال می‌شود.

سخنگوی صنعت برق خراسان ادامه داد: قطعی برق به بار شبکه و فرکانس بستگی دارد، تعادل بین تولید و مصرف در مرکز دیسپچینگ کنترل می‌شود و اگر از شاخصی مشخص کمتر شود، به همان میزان بار، خاموشی اتفاق می‌افتد.

وی به نحوه اطلاع‌رسانی منطقه‌بندی خاموشی‌ها نیز اشاره کرد و گفت: پیش‌تر آدرس‌های ریز و جزئی در جداول ذکر می‌شد که برای مشترکان مشکل‌ساز شده بود اما در جدول فعلی، آدرس‌ها اصلاح شده است.

قطعی برق طبق برنامه اعلامی

آذری با بیان این‌که ممکن است همه آدرس‌های یک گروه شامل خاموشی نشوند، تصریح کرد: قطع همه آدرس‌های یک گروه به زمان اعمال آن بستگی دارد که عموماً قطعی برق از ساعت ۱۲ تا ۱۷ بیشتر است؛ اگر نیاز به قطعی دو نوبتی در دو روز چهارشنبه و پنجشنبه باشد، قطعاً طبق برنامه اعلامی خواهد بود.

وی به کاهش دمای هوا از ابتدای هفته اشاره و بیان کرد: از آنجا که دمای هوا از شنبه کاهش می‌یابد، قطعی برق خیلی کمتر خواهد شد که برنامه زمانبندی خاموشی‌های احتمالی هفته آینده نیز پنجشنبه اعلام می‌شود.

سخنگوی صنعت برق خراسان با بیان اینکه امروز و فردا به واسطه گرمای ۴۴ درجه‌ای هوای مشهد با مشکل زیادی مواجه هستیم، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود قطعی برق تا نیمه دوم مرداد ادامه داشته باشد اما اگر دمای هوا کاهش داشته باشد، قطعاً میزان خاموشی نیز کاهش می‌یابد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد