hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > نمی‌توان زمان دقیق پایان خاموشی‌ها در اصفهان را اعلام کرد

نمی‌توان زمان دقیق پایان خاموشی‌ها در اصفهان را اعلام کرد

 مدیر دیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: قطع برق و خاموشی‌ها تابع نیاز شبکه است و زمان دقیق و مشخصی را نمی‌توان برای پایان آن اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان حسین شکرالهی اظهار داشت: مدیریت شبکه برق توانیر به منظور ثبات و پایداری شبکه برق کشور مجبور به اعمال مدیریت اضطراری بار در زمان افت فرکانس ودر زمان افزایش بی رویه مصرف انرژی برق، در مناطق مختلف کشور می‌شود.

وی ادامه داد: خشکسالی بی سابقه موجب کاهش قابل توجه ذخایر آب سدها و در نتیجه کاهش تولید نیروگاه‌های برق آبی کشور شده است.

مدیر دیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت توزیع برق استان اصفهان اظهار داشت: هماهنگی با امور برق شهرستان‌ها نسبت به توافق با صنایع برای استفاده از طرح‌های کاهش بار ۹۰ درصدی در یک روز از ساعت ۱۲ تا ۱۷، کاهش بار ۵۰ درصدی در ۲ روز از ساعت ۱۲ تا ۱۷، کاهش بار ۲۰ درصدی در پنج روز از ساعت ۱۲ تا ۱۷ و اعمال مدیریت اضطراری بار مطابق جدول از ساعت ۱۲ تا ۱۷ از جمله فعالیت‌های دیسپاچینگ در مدیریت اضطراری بار است.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی دقیق در گروه بندی مشترکان عمومی به گروه‌های گرمسیری و غیر گرمسیری و اعمال نکردن مدیریت اضطراری بار در ساعت‌های بعد ظهر به مشترکان گرمسیری، همچنین هماهنگی برنامه قطع کنتورهای فهام کشاورزی، بلوک ۸۰ و فیدرهای کشاورزی برای اعمال نکردن خاموشی متعدد به مشترکان کشاورزی و هماهنگی با مشترکان اداری غیر ساختمانی برای کاهش بار مواقع مورد نیاز از دیگر فعالیت‌های دیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت توزیع برق است.

چند روز اخیر قطع برق گسترده‌ای در نقاط مختلف اصفهان اعمال شده است و شهروندان این شهر در اوقات مختلف شبانه روز و زمان‌های متفاوت در خاموشی به سر می‌برند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد