hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > امامزادگان باب اهل بیت هستند

امامزادگان باب اهل بیت هستند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه زیارت آستان مقدس امامزاده سیدحمزه(ع) کاشمر گفت: امامزادگان باب اهل بیت هستند، زیارت امامزادگان و حضور علما و مراجع شیعه در بقاع متبرکه و توصیه ایشان به زیارت این بزرگواران، نشان از عظمت و جایگاه والای این بزرگواران هست.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-رئیس و اعضای محترم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به آستان مقدس امامزاده سیدحمزه(ع) کاشمر مشرف شدند و در ادامه با حضور بر مزار شهدای مدفون در این بقعه متبرکه، به مقام شامخ آنها ادای احترام نمودند.
حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه این زیارت و بازدید گفت: امامزادگان باب اهل بیت هستند، زیارت امامزادگان و حضور علما و مراجع شیعه در بقاع متبرکه و توصیه ایشان به زیارت این بزرگواران، نشان از عظمت و جایگاه والای این بزرگواران هست.
گفتنی است درنشست فعالان فرهنگی منطقه کاشمر که با حضور رئیس واعضای کمیسیون فرهنگی مجلس برگزار شد حجت الاسلام نیساری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر به نمایندگی از ادارات اوقاف منطقه ترشیز به ایراد سخنرانی پرداخت و نیازمندیها فرهنگی این منطقه را تبیین و درخواست هایی در راستای ارتقا سطح فرهنگی شهرستان به رئیس و اعضای کمیسون ارائه کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد