hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بناهای تاریخی همدان بازگشایی شدند

بناهای تاریخی همدان بازگشایی شدند

بنابر اعلام اداره کل میراث فرهنگی همدان با اجازه ستاد مبارزه با کرونای استان تمامی بناهای تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و موزه‌های همدان برای بازدید گردشگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۱۹ باز هستند.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان همدان از بازگشایی بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری همدان خبر داد و اظهار داشت: این اقدام با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه با توجه به رایزنی‌های انجام شده با ستاد مبارزه با بیماری کرونا در استان و همچنین با استناد به دستورالعمل‌های صادره توسط وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تمامی بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهر همدان که در اختیار این اداره کل است، بازگشایی شد عنوان کرد: در دستورالعمل‌های صادره از ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان تصریح شده که مسئولان تمامی جاذبه‌های گردشگری با رعایت دستورالعمل‌ها و مقررات بهداشتی می‌توانند به گردشگران و علاقه‌مندان به آثار تاریخی خدمات‌رسانی کرده و مسئولان بهداشتی استان نیز بر این روند نظارت خواهند داشت.
جهانگیریان ادامه داد: تمامی بناهای تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و موزه‌های استان برای بازدید گردشگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت 8:30  صبح لغایت 19  بعدازظهر باز هستند.
 به گزارش تسنیم استاندار همدان در جلسه گذشته ستاد مبارزه با کرونای استان نیز اعلام کرد: روند بیماری کرونا در استان همدان کنترل شده اما شکننده است.
وی با بیان اینکه شهرهای اسدآباد، کبودرآهنگ، تویسرکان و فامنین در شرایط زرد و سایر شهرستان‌ها در شرایط نارنجی قرار دارند مطرح کرد: باید گروه‌های بازرسی نظارت خود از اماکن عمومی را افزایش دهند تا پروتکل ها به خوبی رعایت شوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد