hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بازگشت محدودیت‌های کرونایی به مازندران/تردد پلاک‌های غیر بومی ممنوع

بازگشت محدودیت‌های کرونایی به مازندران/تردد پلاک‌های غیر بومی ممنوع

سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی هرگونه تردد پلاک‌های غیربومی به استان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

سرهنگ عبادی با اعلام این خبر گفت: هم‌اکنون تردد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون‌شهری عادی و روان است، اما پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر شاهد پیک ورود مسافران به استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون شهرستان آمل در وضعیت قرمز و شهرستان‌های نور، محمودآباد، چالوس، قائم‌شهر و نکا در وضعیت نارنجی قرار گرفتند، افزود: مأموران پلیس‌راه کماکان در ورود‌های استان ازجمله هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر، گلستان و گیلان مستقر هستند و از ورود خودرو‌های غیربومی جلوگیری می‌کنند.

سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته مأموران پلیس‌راه ۹۰۱ دستگاه خودرو غیربومی را جریمه کردند و ۱۴۹ خودرو را به مبدأ بازگشت داده‌اند.

وی افزود: رانندگان ۳۸ هزار و ۱۰۴ دستگاه خودروی غیربومی که از ابتدای امسال تاکنون قصد ورود به مازندران را داشته‌اند، جریمه‌شده‌اند.

عبادی گفت: ۱۲ هزار و ۶۰۹ خودرو با پلاک غیربومی هم که در این مدت قصد ورود به استان را داشتند به استان‌های خود بازگردانده شدند.

وی ادامه داد: خودرو‌هایی که با پلاک شهر‌های قرمز وارد استان مازندران شوند یک‌میلیون تومان جریمه می‌شوند و خودرو‌هایی که از شهر‌های نارنجی به مازندران بیایند توسط دوربین‌ها ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

سرهنگ عبادی گفت: محدودیت‌های شبانه کرونایی همچنان در همه شهر‌های استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد