hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سارق مسلح محموله‌های جاده ازنا - شازند به هلاکت رسید

سارق مسلح محموله‌های جاده ازنا - شازند به هلاکت رسید

فرمانده انتطامی لرستان گفت: یک سارق مسلح محموله‌های جاده ازنا - شازند  پس از تعقیب و گریز با پلیس به هلاکت رسید.
به گزارش ایرنا، سردار یحیی الهی اعلام کرد: در پی چندین فقره سرقت مسلحانه طی چند ماه گذشته در جاده ازنا به شازند موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار عوامل انتظامی شهرستان قرار گرفت.
  وی گفت: ماموران این شهرستان شب گذشته حین گشت زنی در جاده متوجه صدای تیراندازی در محور شدند و در تحقیقات اولیه، مشخص شد یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ فاقد پلاک، دارای سه سرنشین و یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکی رنگ فاقد پلاک دارای ۲ سرنشین با استفاده از سلاح های کلاش و شکاری به سمت یک دستگاه پراید وانت بار تیراندازی، آن را متوقف کرده اند و در حال سرقت و تخلیه بار آن هستند.
 
 وی افزود: ماموران پلیس برای دستگیری سارقان بلافاصله وارد عمل شده و به آنها دستور ایست دادند که سارقان پس از فرار به سوی ماموران انتظامی نیز آتش گشودند، ماموران پلیس پس از تعقیب و گریز و قانون بکارگیری سلاح، خودروی سارقان را از ناحیه لاستیک مورد اصابت گلوله قرار داده و آن را متوقف کردند.
  سردار الهی بیان کرد: در بررسی بیشتر معلوم شد راننده پژو سارقان از ناحیه پهلو مورد اصابت گلوله قرار گرفته است که پس از انتقال به بیمارستان به علت جراحات وارده فوت کرد.
  وی ادامه داد: تحقیقات پلیس برای دستگیری همدستان دیگر این سارق ادامه دارد و پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و سرکشی را به افراد شرور و سارقان مسلح نخواهد داد و به شدت با آنان برخورد خواهد کرد.
امتیاز: (از رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد