hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جابه‌جایی آرای شورای شهر در ملا‌یر تأیید شد

جابه‌جایی آرای شورای شهر در ملا‌یر تأیید شد

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان گفت: در استان به جز دو یا سه شهر تخلف خاص انتخاباتی نداشته‌ایم و در گل‌تپه، گیان، ملایر و فامنین ‌"جابه‌جایی آرا" رخ داده است.
حجت‌الاسلام احمد حسین‌فلاحی، با اشاره به اینکه برخی شبهات پیرامون نحوه برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  و روز شمارش آرا در همدان بیان شده است اظهار داشت: برای اطیمنان خاطر نامزدهای انتخاباتی روز گذشته 4 صندوق اخذ رای در شهرستان همدان رابه صورت رندمی مورد بازشماری قرار دادیم که خوشبختانه تعداد آرای الکترونیک ثبت شده با آرایی که به صورت دستی از این چهار صندوق شمارش شدند مطابقت می‌کرد.
وی با بیان اینکه برای اطمینان خاطر بیشتر شخصا هنگام باز شماری آرای 4 صندوق ذکر شده حضور داشته و حتی خودم برخی از صندوق ها را بازشماری کردم گفت: کاندیداها مطمئن باشند در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان همدان به دلیل الکترونیک برگزار شدن انتخابات رایی جابه جا نشده و یا تخلفی در این بخش صورت نگرفته است.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان توضیح داد: برخی کاندیداها که اعتراضی نسبت به شمارش آرا دارند بدانند افرادی که اقدام به رای دادن کرده‌اند عموما نام 11 نفر را در برگه اخذ رای درج نکرده‌اند.
وی با اعلام اینکه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان به جز دو یا سه شهر تخلف خاصی دیده نشده است عنوان کرد: تنها در شهر گل‌تپه،گیان، ملایر و فامنین با بازشماری آرا جابه‌جایی محدودی رخ داده است.
فلاحی ادامه داد: عمده مشکل در بحث تایید انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مربوط به تویسرکان است چرا که برخی کاندایداهای شرکت کننده با وجود اخذ تعهد از آنها، در زمان انتخابات مرتکب جرم و تخلف انتخاباتی شدند، مسئله ای که دادستانی به آن ورود کرده و برای آنها پرونده تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه امیدواریم در دور روز آینده بتوانیم صحت برگزاری انتخابات( شورای شهر و روستا) در استان را تایید کنیم مطرح کرد: در برخی شهرستان‌ها مانند تویسرکان احتمال تغییر نتیجه و جابه جایی افراد وجود دارد اما در دیگر شهرهای استان به دلیل حجم نظارت و بررسی‌های انجام شده بعید است نتیجه تغییر کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد