hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پلاک‌های مخدوش ردیابی می‌شوند

پلاک‌های مخدوش ردیابی می‌شوند

سرپرست پلیس راه مازندران از شناسایی خودرو‌هایی که پلاک‌های مخدوش دارند خبر داد.
سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه مازندران ، با بیان اینکه مخدوش کردن پلاک خودرو‌ جرم است، گفت: خودرو‌هایی که  با پلاک‌های مخدوش تردد می کنند قابل شناسایی و ردیابی هستند.
او با بیان اینکه پلیس با هرگونه دستکاری، مخدوش کردن و یا پوشاندن پلاک وسایل نقلیه برابر قانون رفتار خواهد کرد، افزود: اگر راننده‌ای با مخدوش کردن و تغییر ارکان پلاک خودرو سعی در نقض قوانین داشته باشد، پلیس ضمن توقیف خودرو، راننده متخلف را به مرجع قضایی معرفی خواهد کرد.

سرهنگ عبادی گفت: برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی، هرگونه تغییر شکل ظاهری پلاک خودرو و یا دستکاری در آن جز مصادیق مخدوش کردن پلاک است که مجازات قانونی تعیین شده برای این عمل شامل توقیف وسیله نقلیه، اعمال قانون و حبس از ۶ ماه تا ۱ سال بوده است.
او افزود:ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به مازندران همچنان ممنوع است و ماموران مستقر در مبادی ورودی از ادامه سفر این خودرو‌ها جلوگیری می‌کنند.

سرهنگ عبادی گفت: تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهر‌های قرمز (در صورت وجود شهر قرمز) تا یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: تردد خودرو‌ها امروز دوشنبه  ۷ تیر در تمامی محور‌های مازندران عادی و سطح جاده‌ها نیز خشک است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد