hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > روند افزایشی موارد ابتلا به کرونا در شهرستان خاش و تفتان

روند افزایشی موارد ابتلا به کرونا در شهرستان خاش و تفتان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش سیستان و بلوچستان با اعلام وضعیت قرمز و بحرانی بیماری کرونا و روند افزایشی موارد ابتلا، بستری و فوتی در دو شهرستان خاش و تفتان گفت: تعداد مبتلایان کرونا با افزایش ۲۰۸ نفری در مدت ۶روز از ۲۵۲۱ نفر تا پایان خرداد به ۲۷۲۹نفر رسیده است.
دکتر رضا کرد در گفت وگو با ایسنا افزود: متاسفانه تعداد بیماران فوتی ناشی از کرونا از یکم تا ششم تیرماه با ۵نفر افزایش به ۱۲۳ نفر رسید.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش بیان کرد: در حال حاضر ۲۰ بیمار در بخش ویژه کرونای بیمارستان امام خمینی ره شهرستان خاش بستری هستند که حال ۴نفر از آنان وخیم است.
کرد ادامه داد: ۲بیمار بدحال بستری در بخش کرونا زیر۴۰سال سن دارند و همانطور که به صورت مکرر اطلاع رسانی نمودیم سوش جدید کرونا(دلتا) قدرت سرایت بالا و قابلیت دور زدن سیستم ایمنی را داراست و درتمامی سنین موارد ابتلا و فوت گزارش شده است.
مدیر شبکه بهداشت خاش گفت: شرایط اضطراری است و ظرفیت تخت‌های بیمارستان در حال تکمیل شدن است، بنابراین از همشهریان گرامی شهرستان های خاش و تفتان درخواست داریم با توجه به قرمز شدن وضعیت شیوع بیماری کرونا و بالا رفتن تعداد تست های مثبت روزانه، نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی، دوری جدی از تجمعات ( عروسی، مراسمات عزا و دور همی های خانوادگی) و استفاده از ماسک اهتمام بورزند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد