hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بازسازی ۸۰ درصد اتوبوس‌‎های اصفهان در سال جاری

بازسازی ۸۰ درصد اتوبوس‌‎های اصفهان در سال جاری

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: امسال ۸۰ درصد اتوبوس‌های شهر بازسازی خواهد شد تا سرویس‌دهی به شهروندان با کیفیت مطلوب انجام شود.

سید عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم برای بازسازی ۷۰۰ دستگاه اتوبوس صورت گرفته و تاکنون ۹۷ دستگاه اتوبوس بازسازی شده با شکل ظاهری مناسب، امکانات فنی و سیستم سرمایش و گرمایش مطلوب وارد چرخه ناوگان اتوبوسرانی اصفهان شده است.

وی با تاکید بر اینکه در فرایند بازسازی سعی شده اتوبوس بازسازی شده با اتوبوس نو تفاوتی نداشته باشد و صفر تا صد آنها بازسازی شود، ادامه داد: در این فرایند حتی برای اتوبوس‌های فاقد سیستم سرمایش، نصب کولر انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: تعداد ۱۸۹ دستگاه اتوبوس در قرارداد با یکی از کارخانجات تولید کننده در حال بازسازی است و تعدادی دیگر از اتوبوس‌ها در تعمیرگاه و توقفگاه اتوبوسرانی که توانمندی فنی بسیار خوبی دارد، انجام می‌شود.

وی گفت: قرارداد بعدی با یکی از شرکت‌های تولید کننده مستقر در تهران نهایی شده و تعدادی اتوبوس را برای بازسازی به آن شرکت تحویل خواهیم داد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد