hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افتتاح فاز اول پارک زیبای مشاهیر در بخش جنوبی شهر بردسکن

افتتاح فاز اول پارک زیبای مشاهیر در بخش جنوبی شهر بردسکن

شهردار بردسکن از افتتاح و بهره برداری از پارک مشاهیر در بخش جنوبی شهر خبر داد.
بردسکن علی رضایی پایگاه خبری رویداد ایران-  شهردار شهر بردسکن مهندس مدیح  با اشاره بر لزوم افزایش مکان هایی به منظور استراحت و پیاده روی خانواده ها گفت: با تصمیم و نظرمساعداعضای محترم شورای اسلامی شهر،از اسفند ۹۸، پروژه احداث فاز اول پارک مشاهیر در قسمت جنوب شهر و در زمینی به وسعت ۱/۲هکتار آغاز گردید. 
وی در این خصوص گفت: برای بهره‌برداری ازاین پارک با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا پیش بینی زمانی را اندکی با خطا همراه کرد،با این حال از اواخر سال ۹۹ با فعال کردن چندین تیم سعی شد تا عملیات عمرانی در این پروژه با سرعت بیشتری انجام گیرد و در نهایت در خرداد ۱۴۰۰ به بهره‌برداری و آماده استفاده عموم گردید. 
مدیح اضافه کرد؛  اکنون سردیس چند تن از مشاهیر ملی در پارک نصب شده و مقرر است، سردیس های دیگری از مشاهیر در فاز ۲ پارک تعبیه و جانمایی گردد. 
لازم به ذکر است آغاز احداث فاز دو پارک منوط به رفع مشکلاتی است که در خصوص تملک زمین وجود دارد و به محض رفع مشکل برنامه ریزی برای ادامه احداث پارک به جریان خواهد افتاد.
شهردار بردسکن در خصوص نصب سرویس های بهداشتی: گفت جانمایی سرویس های بهداشتی طبق نقشه در قسمت فاز ۲ پارک است، با این حال منظور رفاه حال شهروندان عزیز کانکسی به صورت موقت پیش بینی شده که در آینده نزدیک نصب خواهد شد.
محمد حسین مدیح شهردار بردسکن همچنین از آسفالت معابر اطراف این پارک خبر داده و به عنوان حرف آخر از مردم عزیز خواست تا با بهره‌برداری درست و مناسب از امکانات ایجاد شده و حراست از تجهیزات موجود، شهرداری را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری دهند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد