hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ویروس منحوس بازارهای چابهار را دو هفته تعطیل کرد

ویروس منحوس بازارهای چابهار را دو هفته تعطیل کرد

فرماندار چابهار گفت: با توجه به شرایط قرمز و وخیم کرونایی در چابهار، ناچار شدیم دوباره نسبت به تعطیلی فراگیر و اعمال محدودیت‌های شدید اقدام کنیم.

رحمدل بامری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  سواحل مکران اظهار داشت: متاسفانه در پی عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت فعلی چابهار به لحاظ شیوع کرونا ویروس شکننده و ناراحت‌کننده است و مرتب به بیماران بخش کرونایی تنها بیمارستان شهر اضافه می‌شود.

فرماندار ویژه چابهار افزود: روز گذشته اعلام کردیم هیچ یک از میهمانسراهای ادارات و مراکز اقامتی چابهار تحت هیچ شرایطی حق پذیرش میهمان حتی به صورت ادرای ندارند و باید مهمان‌های مستقر نیز هرچه سریعتر شهر را ترک کنند. از چهارم تیر هم تمامی مشاغل و واحدهای صنفی و بازارها تعطیل شدند و اعمال محدودیت‌های شدید رفت و آمد در مرکز شهر خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: از همشهریان می‌خواهیم پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند؛ متاسفانه زیاد دیده می‌شود که مردم کوچه و بازار ماسک نمی‌زنند، این برای شهری مثل چابهار با 100 هزار نفر جمعیت خیلی نگران‌کننده است؛ امیداوریم همشریان پروتکل‌ها را رعایت کنند تا شاهد حوادث دردناک نباشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد