hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > همکاری ارگان‌ها در صیانت از حریم خطوط انتقال گاز

همکاری ارگان‌ها در صیانت از حریم خطوط انتقال گاز

مدیر منطقه چهار عمليات انتقال گاز در نشست هم‌اندیشی با مديرعامل و مسئولان شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، خواستار همکاری منسجم ادارات و ارگان‌های خدمات‌رسان در صیانت از حریم خطوط انتقال گاز شد.


مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-محمد کامل، در این نشست که برای بررسی پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای خراسان در ستاد این منطقه برگزار شد، ضمن تشریح مخاطرات عدم رعایت حریم خطوط لوله گفت: هدف از اجرای قانون حریم، ایمنی خطوط لوله انتقال گاز و ساکنان در اطراف آن‌هاست و با توجه به این مهم، شرکت انتقال گاز ایران نیز به اجرای هر چه دقیق‌تر این قانون تأکید دارد.
وی اضافه نمود: برای حفظ جان و مال شهروندان و امنیت انرژی کشور، صیانت از حریم خطوط انتقال گاز که پشتوانه قانونی نیز دارد، یک وظیفه ملی است.
محمد کامل با استراتژیک خواندن این منطقه عملیاتی اظهار کرد: صیانت و حفاظت از شبکه گاز برای تأمین انرژی بخش‌های مختلف مصرف‌کننده، ضرورتی مهم است که همه دستگاه‌های اجرایی باید به آن توجه داشته باشند.
مدیر منطقه چهار شرکت انتقال گاز گفت: بدون شک وحدت رویه‌کاری و خرد جمعی همراه با برنامه‌ریزی قبل از اجرایي شدن طرح‌ها، يقيناً از دوباره کاری‌ها، ‌ایجاد چالش و همچنین از بروز بحران و تخریب‌های آتی جلوگیری خواهد کرد.
وی در ادامه افزود: منطقه چهار عملیات انتقال گاز آماده است وفق مقررات و ضوابط مهندسی و قانونی با دستگاه‌های اجرایی که متصدی طرح‌های عمرانی نظیر راه‌سازی، آب‌رسانی، برق‌رسانی و ... هستند، تسریع در همکاری لازم و تعیین تکلیف پروژه‌ها را به عمل آورد تا در سرعت انجام این امور نیز خللی وارد نشود، البته متقابلاً انتظار همكاري و همراهي مطلوب از ادارات مربوطه را نيز دارند.
وی خاطر نشان كرد: امیدواریم با همراهی مجموعه‌های اداری و فرمانداری‌های محترم و همچنین همکاری شورای اداری استان و مردم شریف خراسان رضوی بتوانیم در انجام مأموریت خود که انتقال پایدار و ایمن گاز طبیعی و خدمت به مردم شریف کشور اسلامی است موفق و سربلند باشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد