hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > دختران مجرد بالای ۳۵ سال وام ودیعه مسکن می‌گیرند

دختران مجرد بالای ۳۵ سال وام ودیعه مسکن می‌گیرند

همه بانوان مجرد بالای ۳۵ سال سن ، می‌توانند برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کنند.
علیزاده معاون مسکن ساختمان راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تمام دختران بالای ۳۵ سال که خودسرپرست هستند و  با خانواده زندگی نمی‌کنند و تا به حال این وام را نگرفته اند می‌توانند از تسهیلات اجاره استفاده کنند.
او افزود: ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۶ خرداد آغاز شده است و همه مستاجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن که در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کرده‌اند، اکنون باید منتظر پاسخ استعلام خود باشند.
علیزاده ادامه داد: نظام بانکی باید با مصوبه ستاد مبارزه با کرونا هماهنگ باشد و طبق مصوبه ستاد به همه زنان مجرد بالای ۳۵ سال وام اجاره را پرداخت کند.
معاون مسکن ساختمان راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه به مردان سرپرست خانوار که به دلیل فوت همسر، طلاق و متارکه مجرد هستند هم وام اجاره تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: در واقع استثنایی برای زنان مجرد بالای ۳۵ سال در ثبت نام «مسکن ملی» و «وام ودیعه» وجود دارد؛ بر این اساس برای خانم‌های سرپرست خانوار یا خانم‌های خودسرپرست این استثنا وجود دارد که با ۳۵ سال سن بتوانند از تسهیلات ودیعه اجاره و همچنین از امکانات طرح اقدام ملی مسکن استفاده کنند.
او عنوان کرد: متقاضیان همچنین باید دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند وچنانچه تا حداکثر ۲ هفته از تاریخ معرفی به شعب بانکی نسبت به تکمیل مدارک خود و ضامنان اقدام نکند، نسبت به رد درخواست متقاضی اقدام می‌شود.
علیزاده اظهار کرد: سال گذشته اولویت پرداخت وام اجاره را برای زنان خودسرپرست و سرپرست خانوار قرار دادیم که تعریف آن با زنان مجرد فرق می‌کند، این مصوبه امسال هم به وقت خود باقی است.
معاون مسکن ساختمان راه و شهرسازی خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: همچنین سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن درشهرستان ما ۲۵ میلیون تومان است که متقاضیان باید متاهل، سرپرست ختنوار یا دختران خودسرپرست بالای ۳۵ سال باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد