hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ضاربین ماموران منابع طبیعی در ۲ شهرستان فارس دستگیر شدند

ضاربین ماموران منابع طبیعی در ۲ شهرستان فارس دستگیر شدند

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس با اشاره به ضرب و شتم ماموران منابع طبیعی در ۲ شهرستان اقلید و ممسنی، از شناسایی و دستگیری ضاربین در شهرستان ممسنی با دستور مقامات قضایی خبر داد.
عبدالحسن صمدنژاد با بیان اینکه با دستور قاطع دستگاه قضائی متعرضان به مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی در شهرستان‌های ممسنی و اقلید شناسایی و افراد متخلف در ممسنی دستگیر شدند، افزود: ضاربان مأمور منابع طبیعی شهرستان ممسنی که حین انجام وظیفه و عملیات اطفا حریق مورد حمله و هتاکی قرار گرفته و در پی این ضرب و شتم از ناحیه دست دچار جراحت شدید شده بود دستگیر و روانه زندان شد.
وی در خصوص متعرض شدن به مأموران این اداره در اقلید، گفت: به دنبال وقوع آتش سوزی در منطقه سده شهرستان اقلید، مأموران یگان حفاظت ضمن حضور در محل، به متخلفی که با آتش زدن اراضی ملی قصد تصرف آنها را داشت تذکر می‌دهند که فرد خاطی ضمن تمرد از قوانین، اقدام به ضرب و شتم مأموران و هتاکی نسبت به آنان می‌کند.
صمد نژاد با اشاره به تشکیل پرونده قضائی برای این متهم خاطرنشان کرد: در حال حاضر طبق تحقیقات قضائی فرد متخلف شناسایی شده است پیگیری‌های قضائی برای دستگیری او ادامه دارد.
او با قدردانی از حمایت دستگاه قضائی و ضمن بیان اینکه پرونده افراد خاطی به مرجع قضائی ارجاع شده است، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه قضائی، مجازات سنگین قانونی در انتظار ضاربان مأموران منابع طبیعی و خاطیان و متعرضان به اراضی ملی است.
صمد نژاد خواستار مشارکت فعالانه گروه‌های مردمی طبیعت دوست در امر حفاظت از عرصه‌های طبیعی شد و افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه گزارش تخریب آتش سوزی و تصرف اراضی ملی مراتب را به سامانه رایگان و شبانه روزی ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع گزارش دهند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد