hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پیام تشکر رئیس اداره آموزش و پرورش از مشارکت و همکاری فرهنگیان ، اولیا و دانش آموزان رای اولی منطقه چمستان در انتخابات

پیام تشکر رئیس اداره آموزش و پرورش از مشارکت و همکاری فرهنگیان ، اولیا و دانش آموزان رای اولی منطقه چمستان در انتخابات

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه در پیامی از حضور اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز رای اولی و همکاری فرهنگیان عزیز همیشه در صحنه این منطقه دلاورخیز در سیزدهمن دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همایشی از اقتدار و عزت را به نمایش گذاشتند،تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری هم وطن؛ متن پیام " اسداله حسن پور" به شرح ذیل است :

حضورعزتمندانه و سراسر غرور ملت بزرگ و متمدن ایران اسلامی در آزمون سرنوشت ساز 28 خرداد 1400 ،به درستی بیانگر درک و بینش عمیق ، مشارکت بالای سیاسی، تمرین دموکراسی و تقویت کننده اتحاد ،همدلی و همبستگی در درون کشور است.

پیروزی قاطع ملت ایران بزرگوار و فهیم ایران را در خلق حماسه بزرگ حضور حداکثری و برهم زدن نقشه دشمنان نظام جمهوری اسلامی را خدمت  حضرت ولی عصر(عج) و خدمت مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) وتمام دلسوزان نظام و بخصوص فرهنگیان بزرگوار منطقه چمستان تبریک وتهنیت عرض می نمایم.

 امید است که با لطف و امداد های الهی و با همت اراده دولت جدید انقلابی و مردمی با حل مشکلات کشور بخصوص وضعیت معیشت واقتصاد مردم حلاوت و شیرینی فزایند و جاودان باشد.

اینجانب بر خود واجب و لازم می دانم از اولیای گرامی ، دانش آموزان رای اولی عزیز و تمامی  فرهنگیان محترم به ویژه فرهنگیانی که  به عنوان عوامل اجرایی در تمامی مراحل  انتخابات ،  این حماسه بزرگ و با شکوه را فراهم آوردند تقدیر و تشکر می کنم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد