hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > عناوین هفته صرفه جویی در مصرف آب اعلام شد

عناوین هفته صرفه جویی در مصرف آب اعلام شد

دستورالعمل اجرایی هفته صرفه‌جویی در مصرف آب ( ۷-۱ تیرماه ) ۱۴۰۰ در راستای مدیریت مصرف بهینه و مقابله با تنش آبی در فصل گرم سال اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری هم وطن ؛ بهمن آذرمنش مدیر روابط عمومی شرکت در گفتگویی ضمن گرامیداشت هفته صرفه جویی در مصرف آب و با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف برای گذر از تنش آبی اظهار داشت: امسال با توجه به کاهش بارندگیها ، گرمای زودرس و نیز کاهش منابع تامین آب ، تابستان سختی  پیش رو داریم که برای گذر از تنش آبی در پیک مصرف، نیازمند چاره اندیشی های اساسی و همکاری تمام مشترکین عزیز هستیم .
وی با اشاره به عناوین هفته صرفه جویی در مصرف آب گفت: مدیریت مصرف آب ، برق و خانواده با هدف فراهم کردن زمینه مشارکت خانواده‌ها در مدیریت مصرف و افزایش نقش زنان در اصلاح الگوی مصرف عنوان اولین روز هفته است.
وی چهار شنبه دومین روز این هفته را به نام مدیریت مصرف آب و برق ، افکار عمومی و رسانه با هدف استفاده گسترده‌تر از ظرفیت وسایل ارتباط جمعی و شبکه‌های اجتماعی بیان کرد و افزود:  سومین روز هفته صرفه جویی تحت عنوان مدیریت مصرف آب و برق، صنعت، سازمان‌های عمومی و موسسات خصوصی نامگذاری شده است. 
آذرمنش، عنوان چهارمین روز این هفته را مدیریت مصرف آب و برق و آموزه‌های دینی خواند و گفت : پنجمین روز هفته صرفه جویی نیز با نام مدیریت مصرف آب و برق ، خدمات شهری و روستایی و جلب مشارکت‌های مردمی و خیرین اعلام شده است.
 وی مدیریت مصرف آب و برق غذا، منابع طبیعی و حفظ محیط زیست را عنوان ششمین روز این هفته با هدف تشریح نقش آب و انرژی در امنیت غذایی بیان کرد و افزود: هفتمین و آخرین روز هفته صرفه جویی نیز به نام مدیریت مصرف آب و برق، اقتصاد و حقوق شهروندی با اهدافی همچون لزوم رعایت قانون از سوی همه و اطلاع رسانی در خصوص انواع جرایم و تخلفات و تدوین راهکارهای رفع موانع حقوقی و قانوی در اجرای طرحها نامگذاری شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد