hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > شیخانی : مهرعلیزاده هیچ جایگاهی در بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان ندارد/

شیخانی : مهرعلیزاده هیچ جایگاهی در بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان ندارد/

دبیرکل حزب مردم به بیان توضیحاتی درباره دلیل اعلام شعار تشکیل دولت سوم خاتمی از سوی محسن مهر علیزاده پرداخت.
امرالله شیخیانی دبیرکل حزب مردم  درباره مبنای شعار تشکیل دولت سوم خاتمی توسط محسن مهرعلیزاده اظهار کرد: مهر علیزاده دچار نوعی توهم خویش دوستی است. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری هیچ جایگاهی در جبهه اصلاحات و بدنه اصلاحات ندارد و یک نیروی بینابینی است که در دولت های مختلف با بهره مندی از رابطه پست ها و مسئولیت هایی را گرفته است. 
شیخیانی در ادامه بیان کرد: وی دارای مشی اصلاح طلب، اصولگرایی و یا حتی میانه روی نیست. مهر علیزاده جزو هیچ یک از سه گرایش موجود و مطرح در جامعه نمی گنجد. 
دبیرکل حزب مردم ادامه داد: مهرعلیزاده با جای خالی که در خصوص جایگاه اصلاح طلبان در انتخابات احساس کرده سعی کرده از فضای موجود استفاده کند. بعید است مهر علیزاده اقشاری از جامعه اصلاح طلب و جامعه خاکستری را به خود جلب کند. بعید است که مهر علیزاده بتواند رای آوری داشته باشد.
شیخیانی خاطرنشان کرد: مردم این شیوه ها را قبلا دیده اند و اعتمادی به آن ندارند. این رفتار مهر علیزاده نتیجه ای در پی نخواهد داشت. 
گفتنی است، محسن مهر علیزاده یکی از هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری است که به گفته خودش وابسته به جریان اصلاح طلب است و برای تشکیل دولت سوم خاتمی وارد عرصه شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد