hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > در راستای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران80 پزشک متخصص در کمیسیون‌های پزشکی فعالیت می‌کنند

در راستای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران80 پزشک متخصص در کمیسیون‌های پزشکی فعالیت می‌کنند

سرپرست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از ابتدای سال جاری 46 کمیسیون پزشکی با همکاری 80 پزشک متخصص در راستای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شده است.
مشهد پایگاه خبری رویداد امروز-سید حمیدرضا متقی در حاشیه برگزاری کمسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان که در حسینه شهدای اداره کل بنیاد خراسان رضوی برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و ادای احترام به 17 هزار شهید این استان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا کمیسیون‌های پزشکی تعطیل نشده است و با توجه به درخواست و نیاز استان‌ها کمیسیون‌ها به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شود.
سرپرست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: 80 پزشک متخصص داخلی، حلق، گوش و بینی، جراح، ارتوپد، روانپزشک، پوست و مو، چشم و .... در راستای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران با بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری دارند.
وی تاکید کرد: از ابتدای سال 1400 تاکنون بیش از 46 کمیسیون پزشکی شامل 16 کمیسیون در استان‌ها و 30 کمیسیون به صورت متمرکز در اداره کل کمسیون پزشکی بنیاد برگزار شده است.
متقی در خصوص کمیسیون‌های پزشکی تصریح کرد: اداره کل کمیسیون پزشکی متشکل از کمیسیون‌های تعیین درصد، حق پرستاری، حالت اشتغال، ماده 15 و ... ، است که یکی از مهمترین فعالیت آنها برگزاری کمیسیون پزشکی در استان‌ها می‌باشد.
وی در این رابطه خاطر نشان کرد: افراد مجروح در دوران دفاع مقدس که تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل پرونده انجام نداده‌اند، باید ابتدا از یگان اعزامی مدارک ایثارگری شامل صورت سانحه، گواهی مجروحیت و مدارک درمانی را جمع آوری و به بنیاد محل سکونت جهت تشکیل پرونده ارائه و پس از تائید پرونده در کمیسیون احراز، در نهایت به کمیسیون پزشکی بنیاد جهت تعیین درصد معرفی می‌شوند. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد