hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مهمترین خصلت دختران شهدا ایمان، نجابت و پاکدامنی است

مهمترین خصلت دختران شهدا ایمان، نجابت و پاکدامنی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: ایمان، نجابت، پاکدامنی، تقوا و شجاعت از مهمترین خصلت‌های اخلاقی دختران شهدا است که این عزیزان را نسبت به سایر دختران برجسته کرده است.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حجت الاسلام حسین معصومی شنبه 22 خرداد در مراسم جشن میلاد کریمه اهل بیت، حضرت معصومه (س) و روز دختر که در مقابل اداره کل بنیاد خراسان رضوی برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام این بانوی ارجمند گفت: طبق روایات و احادیث امام رضا(ع) 28 سال از خواهرش حضرت معصومه (س) بزرگتر بوده است و 21 سال در کنار این امام رئوف زندگی و پرورش یافته است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: شهرت و شخصیت اخلاقی حضرت معصومه (س) فقط مختص ایران نیست بلکه تمام مسلمانان جهان شیفته این بانوی مطهره هستند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی ضمن تبریک این روز بزرگ به دختران شهدا گفت: ایمان، نجابت، پاکدامنی، تقوا و شجاعت از مهمترین خصلت‌های اخلاقی دختران شهدا است، که این عزیزان را نسبت به سایر دختران برجسته کرده است.
وی تاکید کرد: دختران شهدا وظیفه دارند، آرمان پدران شهیدشان را در جامعه ترویج دهند، و مسئولیت امروز آنان تشویق مردم در مشارکت حداکثری در انتخابات است.
همچنین در این مراسم گروه سرود آوای رضوان با اجرای بیش از هشت نماهنگ به استقبال آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) رفتند.
در پایان شرکت کنندگان در این مراسم بر سر سفره خوان گسترده حضرت میهمان شدند.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و  311شهید، 49 هزار و 914 جانباز و سه هزار و 392 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد