hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > انعقاد تفاهم نامه همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری با محیط زیست شهرستان خلیل آباد

انعقاد تفاهم نامه همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری با محیط زیست شهرستان خلیل آباد

تفاهم نامه همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری با محیط زیست شهرستان خلیل آباد به امضاء رسید .
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حمید ترابی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد با بیان این خبر گقت: به منظور ایجاد بسترهای مناسب همکاری و بهره گیری بهینه از توانمندی های مشترک و بالقوه و بالفعل دو اداره و استفاده مطلوب از این ظرفیت ها توافق نامه همکاری ها ی مشترک به امضاء رسید.
ترابی افزود: با وجود 120/000 هکتار عرصه منابع طبیعی و آبخیزداری در سطح شهرستان و لزوم حفظ و حراست و بهره برداری اصولی از آنها لزوما ایجاد همکاری های مشترک با ادارات از جمله محیط زیست اجتناب ناپذیر می باشد.
وی اظهار داشت در بخشی از این توافقنامه بر مواردی همچون گشت های مشترک در عرصه های ملی و زیست گاههای محیط زیست ، اطفاء حریق ، آموزش های مختلف فرهنگی و زیست محیطی ، احداث آبشخور دام وطیور ، ساماندهی احیاء سمن های مردمی تعامل در برخورد با تخلف های زیست محیطی تأکید شده است .
ترابی گفت: برای حفظ محیط طبیعی و اراضی ملی باید همه با هم بعنوان متولیان امور در کنار بهره برداران و ساکنین در حوزه ها باشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد