hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > روانبخش: رئیسی به ‌جوانان بها می‌دهد / رئیسی برنامه‌های امیدوارکننده‌ای برای ‌«اشتغال، مسکن و ازدواج» جوانان دارد

روانبخش: رئیسی به ‌جوانان بها می‌دهد / رئیسی برنامه‌های امیدوارکننده‌ای برای ‌«اشتغال، مسکن و ازدواج» جوانان دارد

عضو ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی گفت: یقیناً در دولت آیت‌الله رئیسی زمینه برای روی کار آمدن جوانان انقلابی و توانمند فراهم خواهد شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  سنندج  در پاسخ به این سؤال که آیا در دولت رئیسی به جوانان بها داده می‌شود، اظهار داشت: بله، یقیناً زمینه برای روی کار آمدن جوانان انقلابی و توانمند فراهم خواهد شد.
وی از اعلام حمایت جریان گام دوم انقلاب از آیت‌الله رئیسی  در سزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان را مورد خطاب ویژه قرار داده و 41 مرتبه کلمه جوان را تکرار فرموده‌اند و این علت از ضرورت توجه به این قشر فعال و پویای جامعه دارد.
عضو ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه بار اصلی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بر دوش جوانان است، تصریح کرد: در گام دوم انقلاب، جوانان باید انقلاب را پیش ببرند و یقیناً در دولت رئیسی نیز در راستای تحقق فرمایشات رهبری، میدان به جوانان داده می‌شود و باید این نسل امروزی در راستای پیشرفت و شکوفایی کشور، موتور حرکت روشن و شور ایجاد کنند.
روانبخش: کشور با مدرک‌های قلابی و تداوم دولت فعلی اداره نمی‌شود‌ / مدیری که در کاخ سعدآباد بنشیند هیچ‌وقت درد مردم را نمی‌فهمدعضو شورای مرکزی حزب موتلفه: "رئیسی" معتقد به توان داخل و جوانان است / هیچ نقطه تاریکی در پرونده رئیسی وجود ندارد ‌وی با ذکر اینکه جوانان می‌توانند علم، اقتصاد و فناوری کشور را به قله‌های پیشرفت و مقتدرانه برسانند، افزود: رئیسی برای اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان برنامه‌های امیدوارکننده دارد و یقیناً جوانان در دولت آینده سر و سامان خواهند گرفت.
حجت‌الاسلام و المسلمین روانبخش از راه‌اندازی ستاد گام دوم انقلاب در سطح استان کردستان همزمان با سطح کشور در حمایت از آیت‌الله رئیسی خبر داد و بیان داشت: همه جوانان می‌توانند در این ستاد گرد هم جمع شده و همراه با دیگر ستادهای انتخاباتی، برای مشارکت و رأی بالا به رئیسی تلاش کنند.
عضو ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی یادآور شد: هرچقدر رأی مردم به آیت‌الله رئیسی بیشتر باشد، رئیس‌جمهور مقتدرتر و بهتر و باانگیزه‌تر توانایی حل مشکلات مردم را خواهد داشت.
امتیاز: (از رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد