hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مسئولان تربت حیدریه باید پیگیر زمین جهت واگذاری به ایثارگران باشند

مسئولان تربت حیدریه باید پیگیر زمین جهت واگذاری به ایثارگران باشند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: اداره کل مسکن و راه شهرسازی اعلام کرده است، در  استان خراسان رضوی هیچ مشکلی در خصوص واگذاری زمین به ایثارگران نیست و مسئولان شهرستان تربت حیدریه باید پیگیر زمین برای ایثارگران باشند.
مشهدپایگاه خبری رویدادایران-حجت الاسلام حسین معصومی در دومین سفر شهرستانی دور چهارم به شهرستان تربت حیدریه در جلسه شورای هماهنگی امورایثارگران حضور یافت و ضمن ادای احترام به مقام شهدا گفت: یکی از قوانین جامع خدمات رسانی به ایثارگران، قانون تامین مسکن توسط دولت ویژه خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: تفاهم نامه 5 هزار واحد مسکونی بین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار خراسان رضوی منعقد شده است که سهم شهرستان تربت حیدریه در این پروژه 260 واحد مسکونی است. 
وی تاکید کرد: در جلسه‌ای که بین بنیاد و اداره کل راه و شهرسازی صورت گرفته است، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در خصوص واگذاری زمین به ایثارگران اعلام آمادگی کرده است.
وی ضمن قدردانی از همکاران اداره کل راه و شهرسازی گفت: مدیرکل این مجموعه اعلام کرده است شهرستان‌هایی که زمین مسکونی ندارند، زمین‌های منابع طبیعی جهت واگذاری به ایثارگران را تغییر کاربری دهند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی با بیان اینکه زمین در مشهد، سبزوار، گناباد و بجستان جهت واگذاری به ایثارگران واگذار شده است، از فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت حیدریه خواست موضوع واگذاری زمین به ایثارگران را پیگیری و مشکلات پیش رو را شناسایی کنند.
وی در خصوص خدمت به ایثارگران افزود: بیش از سی سال از پایان جنگ می‌گذرد، و در آینده حسرت این را خواهیم خورد تا بیشتر به مردم و خانواده شهدا و ایثارگران خدمت می‌کردیم، مادران شهدای مفقودالاثر همچنان پس از گذشت سی سال منتظر پیکر شهدا هستند، شهدا نظاره‌گر اعمال ما هستند، اگر کوتاهی کنیم در این دنیا و آخرت باید جواب آنان را بدهیم.
وی تصریح کرد: واگذاری زمین در مشهد با مشکلات متعددی مواجه بود، اما با پیگیری‌های مختلف توانستیم 44 هزار متر زمین را دریافت و با همکاری مسئولان تغییر کاربردی دهیم و با انبوه سازی، واحد‌های مسکونی به ایثارگران واجد شرایط واگذار خواهد شد.
این مقام مسئول به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: نباید حرفی بزنیم وعملی انجام دهیم که آگاهانه و یا ناخودآگاه در مسیر دشمن باشد و دشمن از این عمل خوشنود شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: هر برگ رای مشتی بر دهان دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همه ما باید در مشارکت حداکثری فعالیت کنیم.
جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران چهارشنبه 19 خرداد در سالن جلسات فرمانداری شهرستان تربت حیدریه با حضور حسین شرافتی راد فرماندار تربت حیدریه، صدیقه خدیوی معاون تعاون بنیاد خراسان رضوی و تنی چند از روسای ادارات این شهرستان برگزار شد.
گفتنی است؛ شهرستان تربت حیدریه از توابع استان خراسان رضوی است که در 145 کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده 675 شهید، یک هزارو 671 جانباز و 142 آزاده سرافراز در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان‌سنده افتخار غیور مردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد