hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > خطاب به زنده یاد مرادخانی لوریس چکناواریان: تو رفتی و برنمی‌گردی ولی ما می آییم تو را می‌بینیم

خطاب به زنده یاد مرادخانی لوریس چکناواریان: تو رفتی و برنمی‌گردی ولی ما می آییم تو را می‌بینیم

لوریس چکناواریان با یادآوری خاطراتی از زنده یاد علی مرادخانی، خطاب به او گفت: «تو رفتی و برنمی‌گردی ولی ما می آییم تو را می‌بینیم.»
از سمت راست شاهین فرهت، لوریس چکناواریان، علی مرادخانی، شهرام ناظری، فرهاد فخرالدینی لوریس چکناواریان با یادآوری خاطراتی از زنده یاد علی مرادخانی، خطاب به او گفت: «تو رفتی و برنمی‌گردی ولی ما می آییم تو را می‌بینیم.»
به گزارش ایسنا، لوریس چکناواریان ـ رهبر ارکستر و آهنگساز ـ در پی درگذشت علی مرادخانی ـ معاون سابق هنری و مدیر موزه موسیقی ـ در روز دوشنبه (۱۷ خردادماه)، پیام تسلیتی در قالب یک ویدیو در حساب رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرد.
لوریس چکناواریان در این ویدیو عنوان می‌کند: «خبر درگذشت دوست و برادر خوبم جناب آقای علی مرادخانی را شنیده‌ام و بسیار بسیار متأثر شده‌ام. تسلیت می‌گویم و از خداوند عشق و بزرگ آرزوی صبر و تحمل برای خانواده عزیز او دارم. ۲۰ سال پیش جناب آقای مرادخانی مرا به ایران دعوت کردند و اولین بار به صورت کامل اپرای «رستم و سهراب» را در تالار وحدت اجرا کردم. در دوران خود ایشان نیز در تالار وحدت کنسرت‌ها و اجراهای زیادی داشتم. ایشان واقعا خدمت بزرگی در راه موسیقی ایران انجام دادند.
آقای مرادخانی موزه موسیقی را تأسیس کردند که یک خدمت بزرگ و تاریخی برای کشور ما است و این موزه در تمام دنیا درجه یک است. از ایشان برای زحماتشان تشکر می‌کنم. روحش شاد. به قول قدیمی‌ها تو رفتی و برنمی‌گردی ولی ما می آییم تو را می‌بینیم.»
انتهای پیام
امتیاز: (از رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد