hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان سهام‌دار شرکت‌های زیرمجموعه می‌شوند

اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان سهام‌دار شرکت‌های زیرمجموعه می‌شوند

مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: کلیه اعضای شاغل و بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان، سهام‌دار شرکت‌های زیرمجموعه این صندوق خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری هم وطن؛ «محمدرضا توکلی» در جلسه کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان استان که با حضور سهرابی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران برگزار شد، از ضریب نفوذ این صندوق در استان مازندران با تعداد ۳۰ هزار و ۳۵۷ نفر خبر داده و گفت: این میزان معادل ۸۹ درصد می باشد که نسبت به میانگین کشوری ۳ درصد بالاتر هستیم.
وی افزود: تعداد ۲۶ هزار و ۸۳۰ نفر از اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان استان سهم الشرکه ماهانه خود را از ۱.۱۲ درصد به ۳ الی ۵ درصد افزایش داده اند. این تعداد معادل ۹۱.۳۱ درصد از اعضای صندوق استان را شامل می‌شود که ۲۳.۳۱ نسبت به میانگین کشوری آن بالاتر است.
مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان مازندران خاطر نشان کرد: با توجه به ورود هلدینگ‌های اقتصادی صندوق ذخیره فرهنگیان به بازاربورس، همه همکاران شاغل و بازنشسته عضو صندوق با دریافت کد بورسی و ثبت آن در سامانه‌های اعلام شده، سهامدار شرکت‌های زیرمجموعه صندوق ذخیره خواهند شد.
علی سهرابی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران در ابتدای این جلسه گفت: با توجه به اقدامات خوبی که اخیرا از سوی صندوق ذخیره فرهنگیان انجام شده امید می رود تا مشارکت فرهنگیان در این صندوق بیشتر شده و این صندوق به عنوان سرمایه‌ای مطمئن به فرهنگیان کشور خدمت‌رسانی کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد