hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آغاز رسمی فعالیت خانه خلاق و نوآوری تولید محتوای دیجیتال «نیتک» در مشهد مقدس

آغاز رسمی فعالیت خانه خلاق و نوآوری تولید محتوای دیجیتال «نیتک» در مشهد مقدس

خانه خلاق و  نوآوری تولید محتوای دیجیتال «نیتک» امروز در مشهد مقدس و در جوار بارگاه رضوی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار خراسان رضوی و دیگر مقامات استانی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-خانه خلاق از ابتدای امسال فعالیت خود را آغاز کرده، با ایجاد مجموعه هشتگانه استودیوهای صدا و تصویر و تجهیز و استقرار تیم های نوآور و خلاق در زمینه تولید محتوای دیجیتال در این مرکز،  زمینه تولید محتوای هدفمند به‌ویژه محصولات صادراتی به کشورهای همسایه فراهم خواهد کرد.
مدیر خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک دراین باره اظهار کرد: این مرکز زیست بوم تولید و عرضه محتوای چندرسانه ای است که با ترکیب حوزه های رسانه تلکام و سرویس های دیجیتال به دنبال تعریف رویه های هوشمند و بدیع در کسب وکارهای نوآورانه است. 
«حمیدرضا بحرینی» آکادمی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک بازوی برنامه های آموزشی مرکز نوآوری محتوای دیجیتال نیتک دانست که بسیاری از مهارت های نرم، کسب و کار، فنی و ... را به عموم افراد ارایه می دهد.
وی افزود: خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک در دوره توانمندسازی با منتورینگ تخصصی، در اختیار گذاشتن فضای استودیویی و فضای کار اشتراکی توسعه محصول و هماهنگی با سرمایه گذار از استارتاپ ها حمایت می کند.
بحرینی ادامه داد: خدمات استودیویی نیتک به عنوان مرکز پیشرو چهاراستوديوی تصویری به مساحت یکهزار مترمربع شامل بزرگترین استودیو شرق کشور و استودیوهای صوتی به مساحت 200 مترمربع و فضای کار اشتراکی به مساحت دو هزار متر مربع را در اختیار علاقمندان قرار مي دهد.
وی با بیان اینکه مجموعه نیتک در نظر دارد دانش، توصيه و منابعی که در اختیار دارد را به افراد دیگر به اشتراک بگذارد، افزود: نیتک برای سهولت کار هر چه بیشتر تیم های مورد حمایت خود به ارائه زيرساخت های مهمی همچون فضای اشتراکی با امکانات میز اختصاصی، منتورینگ تخصصی، اینترنت، اتاق جلسات و ... پرداخته است .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد