hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه اتوبوس‌ در همدان

افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه اتوبوس‌ در همدان

مدیر معاونت اتوبوسرانی سازمان شهرداری همدان از افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه اتوبوس‌های شهری خبر داد. 
بابک اسدی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: نرخ جدید کرایه اتوبوس‌ها از دیروز -دوشنبه ۱۰ خردادماه- به اتوبوسرانی همدان ابلاغ شد و با افزایش ۳۰ درصدی از ۷۰۰ تومان به ۱۰۰۰ تومان رسید.
وی تصریح کرد: نرخ جدید کرایه اتوبوس‌ها در داخل این وسیله نقلیه اطلاع‌رسانی شده و اگر مردم با دریافت نرخی غیر از نرخ مصوب و ابلاغی برخورد کردند، تخلف محسوب می‌شود و باید به سازمان اتوبوسرانی انتقال دهند. 
اسدی با بیان اینکه کرایه اتوبوس در بخش خصوصی از ۱۰۰۰ تومان به ۱۳۰۰ تومان افزایش یافته است، اظهار کرد: بخش‌های دولتی نباید وجه نقد از شهروندان دریافت کنند و مردم نیز باید به این نکته توجه خاص داشته باشند.
وی با تأکید بر استفاده کارت بلیط الکترونیکی توسط  شهروندان، اضافه کرد: استفاده از کارت بلیط علاوه بر قطع زنجیره بیماری کرونا، به ناوگان حمل و نقل عمومی نیز کمک می‌کند. 
مدیر معاونت اتوبوسرانی سازمان شهرداری همدان با اشاره به اینکه کرایه اتوبوس برخی مسیرها به علت طولانی بودن به ۱۵۰۰ افزایش یافته است، بیان کرد: به عنوان مثال مریانج، یکن آباد و جورقان جزء این مسیرها هستند.  
وی در پایان خاطرنشان کرد: همانند گذشته و طبق دستورالعمل ستاد مدیریت کرونا استفاده از ماسک در ناوگان حمل‌ونقل عمومی الزامی است و رعایت فاصله اجتماعی و تمامی پروتکل‌های لازم در اتوبوس‌ها بررسی و پیگیری شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد