hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تهویه و تبرید پشتیبان تولید در نفت و گاز

تهویه و تبرید پشتیبان تولید در نفت و گاز

به گزارش روابط عمومی ، فریدون جابر زاده در گفتگو با خبرنگار این شرکت در پشتیبانی از تولید پایدار اظهار نمود: سیستم های تهویه مطبوع ، بخش جدا نشدنی در نفت و گاز گچساران است. کاربرد تهویه و تبرید بسیار گسترده می باشد هر جایی که نیاز به کنترل دما و ایجاد تهویه مطبوع باشد اداره تهویه و تبرید حضور دارد . 
رئیس اداره تهویه و تبرید گفتگویش را با اشاره به شعری از سعدی که می گوید ( سعدیا گرچه سخندان و مصالح گویی - به عمل کار برآید به سخندانی نیست) ادامه داد : این اداره وظیفه تعمیر ، نگهداری و خدمات دهی به ۱۰۰۰۰ هزار دستگاه ، انواع کولر ، ایرکاندیشن ، سردخانه ، یخچال آبسردکن را با ۸۰ نفر نیروی انسانی توسط ۱۵ دستگاه خودرو در گستره جغرافیای چهار استان کهگیلویه و بویراحمد ،خوزستان ، فارس و بوشهر را بر عهده دارد و این مسولیت بسیار سنگینی است .
وی افزود: انجام این حجم از کار فقط با یک برنامه ریزی کامل و دقیق امکان پذیر است ، زیرا ۹۰ درصد سیستم های ما مربوط به تاسیسات و ۱۰ درصد مربوط به ادارات و منازل است که با مدیریت زمان و عملکرد نیروی های انسانی باید به موقع ، کار پایش ، سرویس ها و بازدید های روزانه ، هفتگی، ماهانه به طور مرتب انجام بگیرد.
جابرزاده یادآور شد :کارکنان تهویه و تبرید مردان چهار فصل هستند آنان همواره در حال تلاش می باشند پاییز و زمستان دستگاه ها را سرویس می کنند و از اواسط فروردین که حجم بالایی از کولر ها استارت می شود تا پایان شهریور درگیر تعمیر و نگهداری سیستمها هستند .
رئیس اداره تعمیرات تهویه و تبرید در ادامه گفت :کارکنان این اداره در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران زحمات زیادی را در طول سال متحمل می شوند به ویژه در تابستان که گاها دمای ۶۰ درجه را هم تجربه می کنند ولی با وجود تمامی مشکلات و سختی ها هیچ مانعی باعث نمی شود که این عزیزان دست از کار بکشند همواره تمام و کمال ، به وظایف خود که همان پشتیبانی از تولید پایدار است عمل می کنند.
وی در بخش دیگری از گفتگو هایش در ارتباط با تحریم‌های ظالمانه دشمن بیان نمود: با وجود تحریم ها ، هیچگاه نگذاشتیم وقفه ای در پشتیبانی از تولید به وجود بیاید مشقت های زیادی را تحمل کردیم در تامین و تعمیر قطعات مورد نیاز ، ولی با تبدیل این تحریم ها به فرصت با استفاده از متخصصین اداره تعمیرات و تبرید با وجود نیروهای کارآمد و زبده به روش ، معادل سازی قطعات ، سعی کردیم با چنگ و دندان دستگاه هایمان را فعال نگه داریم و این کار جهادی نیروهای اداره ،قابل تحسین است .
جابرزاده در پایان ضمن تشکر از حمایت های مدیرعامل ، مدیران به ویژه مدیر خدمات و مدیر مالی و رئیس اداره خدمات مهندسی خاطرنشان کرد: باید قدر نیروها را به خوبی بدانیم ،زیرا نیروی انسانی مهمترین سرمایه یک سازمان است و هرچقدر این سرمایه از کیفیت بالاتری برخوردار باشد ، موفقیت ، بقاء و ارتقای سازمان بیشتر خواهد شد.
قابل ذکر است: اداره تعمیرات تهویه و تبرید از زیر مجموعه های خدمات مهندسی و مدیریت خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز است که اداره مرکزی آن در گچساران واقع شده و با چهار بخش ، اداری ، تهویه سبک ، تهویه سنگین و کارگاه ، کار پشتیبانی از واحدهای فعال در تاسیسات نرگسی ، گوره ، پازنان دو ، رگ سفید دو ، سیاهمکان ، بی بی حکیمه ۱ ، بی بی حکیمه ۲ ،دشتگز و دشت بلوط را به عهده دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد