hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بازگشایی تالارها و سالن‌های پذیرایی اهواز

بازگشایی تالارها و سالن‌های پذیرایی اهواز

نایب رئیس اتحادیه سالن‌های غذاخوری و تالارهای پذیرایی اهواز از بازگشایی تالارها و سالن‌های پذیرایی با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.
سیروس جعفری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بازگشایی و فعالیت مجدد تالارهای پذیرایی در اهواز، اظهار کرد: با انجام مکاتبات، رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر اتاق اصناف ایران برای بازگشایی و فعالیت مجدد تالارها، کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در روز ۶ خردادماه موافقت خود را در خصوص صدور مجوز فعالیت مجدد تالارها مشروط بر رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای ضوابط و دستورالعمل‌ها اعلام کرد.
وی افزود: بنا بر این موافقت، مقرر شد که تالارها در فضای باز و در نظر گرفتن فاصله ۳ متر برای هر صندلی، تامین فضای ۸ متر مربع برای هر نفر و حداکثر با ۳۰ درصد از ظرفیت خود فعالیت کنند.
نایب رئیس اتحادیه سالن‌های غذاخوری و تالارهای پذیرایی اهواز گفت: برای تالارها و سالن‌هایی که دارای فضای بسته و مسقف هستند نیز علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل‌های اعلام‌شده در فضای باز، رعایت محدودیت پذیرش مشتری در شهرهای قرمز حداکثر تا ۱۵ نفر، نارنجی ۲۰ نفر و زرد ۳۰ نفر است و در شهرهایی که شرایط آبی دارند ۵۰ نفر در نظر گرفته شده است.
جعفری افزود: جزئیات، الزامات و پروتکل‌های بهداشتی مربوط به تالارداران، در سایت اتاق اصناف ایران و سایت بهداشت محیط کار وزارت بهداشت درج شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد