hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جانبازان مشهد مقدس مسیر حرم تا حرم را رکاب می‌زنند

جانبازان مشهد مقدس مسیر حرم تا حرم را رکاب می‌زنند

کاروان دوچرخه سواران جانباز مشهد مقدس به مناسبت فتح خرمشهر و فرا رسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) فاصله حرم امام رضا(ع) تا حرم حضرت معصومه (ص) و مرقد امام راحل را رکاب می‌زنند.

مشهدپایگاه خبری رویداد ایران- به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و در آستانه ارتحال حضرت امام (ره) تیم دوچرخه سواری جانبازان و آزادگان مشهد مقدس فاصله حرم مطهر رضوی، حرم حضرت معصومه (س) و مرقد امام راحل را رکاب می‌زنند.
در این حرکت ورزشی و فرهنگی که از حرم امام رضا(ع) آغاز شد، 10 نفر از جانبازان و آزادگان پس از قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) با سربندهای مزین به نام ائمه معصومین، طی مراسمی با بدرقه معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و تنی چند از مسئولان، رکاب زنان عازم مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) شدند.
ورزشکاران جانباز مشهدی در 11 روز طی مسیری هزار کیلومتری، 14 خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد رهبر کبیر انقلاب خواهند رسید و با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و شهدا تجدید میثاق و بیعت می‌کنند.
این برنامه ورزشی با هدف زنده نگهداشتن جانفشانی شهدا و فداکاری ایثارگران صورت گرفته است، تا فتح خرمشهر و آرمانهای امام راحل الگویی برای مردم فلسطین باشد که با مقاومت و جانفشانی وطن مادریشان را از دست رژیم غاصب اسرائیل نجات دهند.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و 311شهید، 49 هزار و 914 جانباز و سه هزار و 392 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد