hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اپلیكیشن ips صنعت نفت در گچساران طراحی شد

اپلیكیشن ips صنعت نفت در گچساران طراحی شد

کارشناس ابزار دقیق نفت و گاز گچساران طراح اپلیکیشن استانداردهای نفت ایران
گفتگو با عزت اله طلی طراح برنامه کاربردی IPS صنعت نفت
لطفاً خودتان را معرفی کنید :  به نام خدا
عزت‌اله طلی کارشناس ابزار دقیق اداره مهندسی تعمیرات نفت و گاز گچساران ، طراح اپلیکیشن استانداردهای نفت ایران
تعریف شما از اپلیکیشن چیست ؟ به صورت ساده می توان گفت بسته های کاربردی که روی گوشی نصب می شوند برای راحت تر شدن دسترسی به کارهای مورد نیاز هر شخص حقیقی یا حقوقی
در مورد اپلیکیشن IPS بیشتر توضیح دهید: ips علامت اختصاری Iranian Petroleum Standard  همان استانداردهای نفت ایران است که یک راهنمای شفاف با کاربری آسان برای انجام صحیح کارها مورد استفاده می شود .
هدف شما از طراحی این اپلیکیشن چه بود ؟ نیاز به استانداردهای جهانی همه جا وجود دارد خیلی از موارد در اجرای پروژه یا تحویل و تعمیر آن اختلاف نظرهای به وجود می‌آید که به راحتی نمی‌توان به نتیجه رسید و در خیلی از این موارد سلیقه های شخصی توسط مجری یا پیمانکار اعمال می‌شود که خارج از چارچوب استانداردها می باشد بنابراین نرم افزار IPS می‌تواند فصل الخطاب کارها و ناجی اختلافات باشد و با جستجوی لحظه‌ای نیازها و موارد مورد بحث را برطرف کند و این عوامل باعث شد که به فکر طراحی نرم‌افزاي  باشم برای حل این مشکلات و سرعت دادن به کارهاي مربوط به صنعت نفت
آیا این نرم افزار در تمامی قسمتهای صنعت نفت  کاربرد دارد؟  خیر، این نرم‌افزار یک نرم‌افزار کاملاً تخصصی است که در مراحل مهندسی ، راهبری ، تعمیر ، ساخت ، نصب ، راه اندازی و تهیه کالا کاربرد دارد و ادارات خدمات مهندسی ، مهندسی ساختمان ، تعمیرات خط لوله ، مهندسی نفت ، مهندسی فرآورش ، بهره برداری  ،خوردگی فلزات ،  شیمیایی و HSE می‌توانند از این نرم افزار استفاده کنند.
آقای طلی تفاوت یک اپلیکیشن با وب سایت را به صورت خلاصه توضیح دهید : وبسایت ها کارها و خدمات مورد نظر را بر روی سرور انجام میدهند  ولی اپلیکیشن ها بر روی گوشی نصب می شوند و مستقیما با سیستم عامل گوشی در ارتباط هستند و می‌توان از امکانات آن به صورت آفلاین و یا آنلاین (ارتباط با سرور) استفاده کرد.
طراحی و ساخت این نرم‌افزار چه سالی انجام گرفت؟ این نرم‌افزار توسط خودم برای اولین بار در سال ۹۸ ساخته شد که تا کنون پنج مرحله به روز رسانی شده است و در کافه بازار به راحتی در دسترس می‌باشد و قابل نصب بر روی گوشی های اندروید است.
آیا برنامه ای در حال حاضر برای طراحی نرم افزاری جدید با موضوع متفاوت دارید؟ بله در حال حاضر روی برنامه ای کار می‌کنم که به نوعی یک تقویم دیجیتال است با کاربردهای مطلوب مربوط به نفت و گاز گچساران که به زودی تکمیل خواهد شد .
توصیه شما به افرادی که برنامه نویسی را دوست دارند : برای همه همکاران و دوستان و برنامه نویسان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم و یک توصیه به برنامه نویسان این که یک شبه نمی توان ره صد ساله را طی کرد شرط موفقیت در این راه این است که سال‌های سال برای یادگیری و کسب تجربه باید خودتان را وقف کار کنید زیرا دنیای علم و دانش به سرعت در حال حرکت است و شما نباید از قافله عقب بمانید و انشاالله که این اپلیکیشن مورد استفاده همکاران در حیطه تخصص آنها قرار بگیر و شاهد طراحی اپلیکیشن های کاربردی در زمینه های متفاوت توسط برنامه نویسان باشيم
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد