hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > کدام واکسن را تزریق کنیم؟

کدام واکسن را تزریق کنیم؟

مدیر گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت گلستان از کیفیت و ایمنی بالای همه واکسن‌های کرونایی که وارد کشور شده، خبر داد.
علی باقری با اشاره به روند واکسیناسیون اظهار کرد: با توجه به کیفیت خوبی که واکسن‌های موجود در کشور دارند، مردم دغدغه‌ای نسبت به استفاده از واکسن خاصی نداشته باشند و همه آن‌ها مورد تایید هستند.
وی به اهمیت واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: تزریق واکسن کرونا، خطر مرگ و بستری را در افراد بین ۹۰ تا ۹۵ درصد کاهش می‌دهد.
باقری در ادامه بیان کرد: در حال حاضر ۳۵ مرکز تجمیعی انجام واکسیناسیون در سطح استان راه‌اندازی شده که آدرس آن‌ها در سایت وبدا دانشگاه علوم پزشکی گلستان به نشانی https://goums.ac.ir بارگزاری شده است.
مدیر گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت گلستان در خصوص نحوه ثبت‌نام دریافت واکسن، گفت: در حال حاضر تمامی افراد بالای ۷۰ سال می‌توانند با مراجعه به درگاه salamat.gov.ir جهت دریافت واکسن ثبت‌نام کنند.
وی خاطرنشان کرد: البته در حال حاضر افراد با همراه داشتن کارت ملی می‌توانند به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند، اما اگر شاهد ازدحام جمعیت خصوصاً در شهر‌های بزرگ باشیم، اولویت با افراد ثبت‌نام شده در سامانه است.
باقری گفت: خوشبختانه بر اساس هدف‌گذاری‌های صورت گرفته تاکنون برای واکسیناسیون گروه‌های هدف در استان با کمبود واکسن روبه‌رو نشدیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد