hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت شکر به ما ابلاغ نشده است

هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت شکر به ما ابلاغ نشده است

کوره‌چینی گفت: هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت شکر به ما ابلاغ نشده است و تاکنون نیز افزایش قیمت در این کالا نداشته‌ایم.
 ابوالقاسم کوره‌چینی دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز گفت: هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت شکر به ما ابلاغ نشده است و تاکنون نیز افزایش قیمت در این کالا نداشته‌ایم و هر گونه افزایش قیمت در شکر تخلف است و باید با آن برخورد شود؛ ملاک فروش، قیمت مصوب است.
او با بیان اینکه قیمت شکر بسته‌بندی برای مصرف‌کننده ۸ هزار و ٧٠٠ تومان است؛ موجودی شکر در استان خوزستان نیز مناسب است، اما ظرفیت برای انجام بسته‌بندی کم است، افزود: شرکت توسعه نیشکر خوزستان کارخانه بسته‌بندی شکر خود را در مدار قرار داده است و کمبود ظرفیت بسته‌بندی شکر در خوزستان را جبران می‌کند.
کوره‌چینی بیان داشت: قیمت شکر صنف و صنعت هر کیلوگرم ١١ هزار و ۵٠٠ هزار تومان درب کارخانه است و دو نرخی بودن شکر موجب شده است افرادی که مصرف شکر بالایی دارند، از شکر مصرف خانوار استفاده کنند و عده‌ای به دلیل اختلاف قیمت در نرخ‌های شکر، در بازار این کالا تبانی ایجاد کرده‌اند و شکر مصرف خانوار را در مصارف صنفی استفاده می‌کنند.
دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز تصریح کرد: هر کجا که کالایی دو قیمتی باشد، در کنارش رانت و فساد وجود دارد؛ تنها راه حل مشکل شکر در بازار، تک‌نرخی شدن آن است و به این ترتیب، تمام فساد موجود در بازار شکر از بین خواهد رفت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد