hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سفر یک روزه عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور به گلبهار

سفر یک روزه عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور به گلبهار

عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در سفر یک روزه خود به گلبهار، از روند احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی در این شهر بازدید نمود.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-در ابتدای این بازدید، یدالله رحمانی عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید به همراهی هومن گریوانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، محمد زرافشانی عضو هیات مدیره و همچنین جمعی از کارشناسان شرکت عمران با حضور در محل اولین رمپ دسترسی (بیمارستان شریعتی) و ورودی اصلی تونل مترو مشهد-گلبهار-چناران بازدید نموده و در جریان روند پیشرفت این پروژه ملی قرار گرفت.
در ادامه‌ی این بازدید میدانی، آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های مسکن مهر و همچنین پروژه های طرح اقدام ملی مسکن و مجتمع تجاری اداری "نگار" که بصورت مشارکتی توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی و شرکت عمران گلبهار در حال احداث می باشد، مورد بررسی قرار گرفت.
قابل ذکر است در پایان این بازدیدها، عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت و تکمیل پروژه‌های فوق، به تسریع و رفع مشکلات احتمالی آن‌ها تاکید نموده و با توجه به تعداد و کیفیت پروژه‌های عمرانی موجود در شهر جدید گلبهار از مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و عوامل فنی و اجرایی این شرکت قدردانی کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد