hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش 35 درصدی نرخ "کرایه تاکسی" در کرمانشاه + نرخ‌های کرایه

افزایش 35 درصدی نرخ "کرایه تاکسی" در کرمانشاه + نرخ‌های کرایه

مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه از افزایش 35 درصدی نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و آژانس های تاکسی تلفنی خبر داد.
غلامرضا شهبازی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به افزایش 35 درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ و اتوبوس و آژانس های تاکسی تلفنی به طور میانگین، گفت: نرخ های جدید از امروز (29 اردیبهشت) اعمال می شود و رانندگان ملزم به رعایت نرخ های اعلام شده از سوی این سازمان هستند.
وی یادآور شد: لایحه افزایش نرخ کرایه‌ تاکسی، اتوبوس و آژانسهای تاکسی تلفنی براساس میزان تورم موجود، کارشناسی و تدوین شد و با تصویب در شورای شهر و با تایید فرمانداری از امروز اجرایی می شود.
شهبازی گفت: به منظور آگاهی شهروندان و رانندگان از افزایش نرخ‌های کرایه مصوب در مسیرهای مختلف، چاپ برچسب نرخ کرایه در دستورکار قرار گرفته و تا قبل از آن کپی نرخنامه در اختیار رانندگان قرار خواهد گرفت.
وی افزود: به محض آماده شدن برچسب های نرخ کرایه رانندگان ملزم به نصب آن بر روی شیشه جلو تاکسی‌ها  و داخل اتوبوس‌ها هستند.
 مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه با بیان اینکه شماره تلفنهای 38246565-083 ، 38211948-083 و تلفن گویای شبانه روزی 133 این سازمان  آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات همشهریان است، از رانندگان تاکسی بابت خدمات‌رسانی بی وقفه و جلوگیری از افزایش نرخ کرایه تاکسی پیش از زمان اعلام رسمی آن قدردانی کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد