hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران : روابط عمومی ها قلب تپنده هر دستگاهی هستند

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران : روابط عمومی ها قلب تپنده هر دستگاهی هستند

نظری با عنوان اینکه روابط عمومی به عنوان قدرت فیزیکی و مجازی هر نهادی محسوب می گردد افزود : روابط عمومی بعنوان یک فن و هنر تلقی می گردد.
به گزارش پایگاه خبری هم وطن سید محمد نظری با اشاره به اینکه نقش روابط عمومی در اداره کل راه شهرسازی با توجه به حجم وسیع فعالیت ها و گستردگی دامنه پروژه ها فراوان می باشد تصریح کرد : روابط عمومی به عنوان اهرم توانمند ارتباطی می بایست کمک حال این دستگاه باشد.
وی همچنین با اعلام تبریک بمناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات  خاطرنشان کرد : پوشش اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت های اداره کل راه و شهرسازی و آگاه کردن بخش های مختلف جامعه از عملکرد این دستگاه مقوله ای مهم و اساسی است که می بایست مورد توجه قرار گیرد.
نظری یادآور شد :با توجه به ایجاد شکل گیری فضاهای رسانه ای گوناگون ، بهره گیری از ظرفیت هایی همچون  فضای مجازی صداوسیما  و دیگر قابلیت های سایبری از قبیل تیزر انیمیشن می تواند موجب افزایش قدرت اطلاع رسانی و ارتباطات گردد.
قابل ذکر است در پایان بمناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با اهدای لوح تقدیری از زحمات همکاران اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان مازندران تقدیر بعمل آمد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد