hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اجرایی شدن امربه معروف و نهی از منکر نقش مهمی در کارایی هرچه بیشتر کارکنان دارد

اجرایی شدن امربه معروف و نهی از منکر نقش مهمی در کارایی هرچه بیشتر کارکنان دارد

نشست صمیمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان رضوی با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی برگزار شد.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-علی‌اصغر اصغری در ابتدای نشست گزارشی از وضعیت سوخت رسانی در استان را ارائه و اظهار داشت: اجرایی شدن امربه معروف و نهی از منکر در سازمان ها نقش مهمی در کارایی هرچه بیشتر کارکنان خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به شعار تعیین شده سال جاری توسط مقام معظم رهبری مانع زدایی ها و پشتیبانی از تولید را از معروفات خاص امسال دانست و عنوان نمود :شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان ضمن انجام وظائف ذاتی خود در خدمت رسانی به مجاورین و زائرین حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام نسبت به فعالیتهای مرتبط با امر به معروف ونهی از منکر نیز اهتمام ویژه ای داشته و خواهد داشت.

سردار افراسیابی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان دراین نشست تخصصی ضمن تشکر از اقدامات  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان رضوی در ارتباط با سوخت رسانی مطلوب و همچنین در حوزه فرهنگی، امربه معروف و نهی از منکر و مسئولیتهای اجتماعی گفت :   یکی از عواملی که در جامعه از بدی‌ها جلوگیری می کند نهی ازمنکر و منکر ساختن منکر است.

وی افزود : مهمترین حوزه امربه معروف ، حوزه مسوولان است شوراهای امربه معروف ونهی ازمنکر دستگاه ها وظیفه حمایت از اقدامات قانونی آمران به معروف و ناهیان ازمنکر رابرعهده دارند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد