hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شهردار کرمانشاه استیضاح می شود

شهردار کرمانشاه استیضاح می شود

رئیس شورای شهر کرمانشاه از طرح نامه استیضاح شهردار در جلسه شورا خبر داد.
طیب حیدری رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت : در جلسه دیروز (۱۹ اردیبهشت) شورا نامه استیضاح شهردار کرمانشاه که به امضای چهار عضو شورا رسیده، طرح شد.
او گفت : این اعضا سوالاتی طرح کرده اند که شهردار در جلسه جوابگوی آن‌ها نبوده، بنابراین این نامه به امضای این چهار عضو رسیده و در جلسه شورا طرح شد.
حیدری افزود: با طرح این نامه بعد از صحبت‌های دیروز اعضا نهایتا یکشنبه هفته آینده جلسه استیضاح برگزار خواهد شد و شهردار باید در جلسه حضور داشته و پاسخگوی اعضا باشد.
رئیس شورای شهر کرمانشاه افزود: معتقدم در این شرایط استیضاح شهردار اصلا به صلاح شهر نیست و عملا، چون زمانی تا پایان عمر این دوره شورا نمانده باید این کار به عهده شورای آینده گذاشته شود، اما، چون بحث تمکین به قانون است ماهم تمکین کرده و نامه اعضا را طرح کردیم و تاریخ جلسه استیضاح را هم مشخص کردیم.
او ادامه داد: در جلسه استیضاح چنانچه اعضا از پاسخ‌های شهردار قانع نشوند استیضاح ایشان به رای گذاشته می‌شود و اگر دو سوم اعضا یعنی هشت عضو شورای شهر رای دهند، شهردار استیضاح خواهد شد.
او افزود: استیضاح در شرایط فعلی شیرازه شهرداری را از هم می‌پاشد و به شخصه با انجام این کار مخالفم، اما بحث قانون و تمکین به آن است .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد