hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برخورد اتوبوس با گاردریل در محور دامغان-سمنان/۴ نفر مصدوم شدند

برخورد اتوبوس با گاردریل در محور دامغان-سمنان/۴ نفر مصدوم شدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از برخورد اتوبوس با گاردریل در کیلومتر ۸۰ محور دامغان-سمنان خبر داد و گفت: در این حادثه چهار مسافر این اتوبوس مصدوم شدند.
مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ساعت ۷:۴۳ بامداد روز شنبه برخورد اتوبوس با گاردریل کیلومتر ۸۰ محور دامغان- سمنان گزارش شد، ابراز داشت: در پی این حادثه بلافاصله تیمی متشکل از نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر برای امدادرسانی حادثه دیدگان به محل حادثه اعزام شدند.

وی تعداد حادثه دیدگان را ۱۵ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد چهار نفر دچار مصدومیت شدند که یکی از آن‌ها توسط هلال‌احمر و سه نفر دیگر از طریق اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی در برنداشته است، ابراز داشت: این عملیات ساعت ۹:۱۱ به اتمام رسید که باید گفت خوشبختانه مابقی مسافران از سلامتی لازم برخوردار هستند.

محمدخانی اضافه کرد: با توجه به بارش باران لغزندگی در محورها وجود دارد که گاهاً سرخوردگی خودروها در اثر سرعت زیاد و عدم کنترل می‌تواند منجر به واژگونی یا سوانح غیرقابل‌جبران شود لذا از رانندگان تقاضا داریم برای جلوگیری از تصادفات زنجیره‌ای در محورهای بارانی فاصله طولی خود را با دیگر خودروها رعایت و با سرعت مطمئن تردد کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد