hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جلسه تکریم و معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان گلبهار برگزار شد

جلسه تکریم و معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان گلبهار برگزار شد

با حضور کیفی معاون مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی، آذریان رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان، سعیدی مسئول ورزش شهرستان‌ها، دونده فرماندار شهرستان گلبهار و گریوانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران گلبهار و برخی از روسای هیات های ورزشی این شهرستان، جلسه تکریم و معارفه مسئول اداره ورزش و جوانان گلبهار برگزار گردید.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-در ابتدای این مراسم که به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بصورت محدود برگزار شد، فرماندار گلبهار به حساسیت و اهمیت جایگاه ورزش پرداخت و اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان به جهت پیگیری و مدیریت مباحث ورزش و جوانان و همچنین سلامت جامعه، از دستگاه هایی است که باید به آن توجه ویژه ای شود. 
مهدی دونده افزود: از مجموعه اداره ورزش و جوانان و بویژه جناب خالقی مقدم که بصورت افتخاری چندین سال در این مجموعه تلاش نموده اند تقدیر و تشکر می کنم، بدون شک ورزش گلبهار در سال های اخیر بویژه در بحث ورزش همگانی عنوان و رتبه های بسیار خوب و خاصی در سطح استان و کشور کسب نموده است که قابل تقدیر می باشد.
در ادامه حسن خالقی مقدم ضمن ارائه خلاصه عملکرد اداره ورزش و جوانان گلبهار و چگونگی تشکیل این اداره پرداخت و اظهار داشت:  تاکنون 25 هیات مختلف ورزشی را تشکیل داده ایم و با توجه به اینکه در شهرستان گلبهار استعدادهای بسیار زیاد و خوبی وجود دارد، از دل هیات ها و مجموعه های مختلف ورزشی، قهرمانان و افتخارآفرینان متعددی در سطح کشور، آسیا و جهان در حال درخشیدن است.
کیفی معاون مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده در حوزه ورزش شهرستان گلبهار، گفت: گلبهار یکی از بهترین شهرهای استان است و خواهد بود، بدون شک اتحاد و یکپارچگی موجود در این شهرستان اثرات خوبی به همراه دارد. از تمامی دست اندرکاران که در جهت پیشرفت ورزش و فراگیر شدن آن در جامعه تلاش نمودند تقدیر و تشکر میکنم. 
در ادامه ی این جلسه آذریان رئیس هیات ورزش های همگانی استان خراسان رضوی نیز اظهار داشت: در حوزه ورزش همگانی در سال های 96 و 98 در برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی گلبهار رکوردار کشور شد که این مهم با تلاش ورزش و جوانان گلبهار صورت گرفت، از تمامی اقدامات اداره ورزش و جوانان گلبهار بخصوص مدیریت آقای خالقی در این میان تقدیر می شود.
گفتنی است در پایان مراسم از زحمات چندین ساله حسن خالقی مقدم با اهدای لوح تجلیل شد و زهرا ازهری به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان گلبهار معرفی گردید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد