hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کلید مسکن مهر به دست متقاضیان می‌رسد؟

کلید مسکن مهر به دست متقاضیان می‌رسد؟

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: ۴۰۸واحد مسکن مهر به میمنت عید سعید فطر تحویل متقاضیان مسکن مهر داده می‌شود.
رضا خالقی، مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز،گفت: تعداد ۴۰۸ واحد از واحد‌های طرح نیارش دژ ۳ (پارس سرزمین ماهان ۳) واقع در شهرک ابریشم کرج که به مرحله تکمیل و بهره برداری رسیده است به متقاضیان مسکن مهر تحویل داده می شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز افزود: این طرح دارای ۳ فاز بوده که فاز سوم آن در حال حاضر آماده بهره برداری و تحویل به متقاضیان است و فاز‌های یک و دو آن نیز در حال تکمیل هستند و در آینده‌ای نزدیک کار واگذاری واحد‌ها انجام خواهد شد .
خالقی ضمن اشاره به سایر طرح های ناتمام مسکن مهر در استان به تشریح  طرح های فعال در مسکن مهر پرداخت و گفت: در مسکن مهر شهرک ابریشم سه مجموعه در حال تکمیل وجود دارد که سعی و تلاش ما بر این است که با جدیت و پشتکار لازم تمام موانع موجود بر سر راه را مرتفع کنیم و کار را به پایان برسانیم و این قشر محروم را که سالیان متمادی منتظر مانده اند را خانه دار کنیم.
او افزود: در مسکن مهر شهرک البرز (ماهدشت) نیز ۴ طرح  نا تمام وجود دارد که مراحل نهائی ساخت (نصب انشعابات) را می گذراند و در آینده‌ای بسیار نزدیک به خواست خداوند متعال شاهد بهره برداری و تحویل این واحد‌ها به متقاضیان محترم مسکن مهر خواهیم بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد