hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در پیامی فرارسیدن روز قدس و وحدت و یکپارچگی در حمایت از فلسطین را گرامی داشت

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در پیامی فرارسیدن روز قدس و وحدت و یکپارچگی در حمایت از فلسطین را گرامی داشت

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران با صدور پیامی از همکاران این مجموعه در سراسر استان خواست همراه با سایر مردم جهان با حضور پرشور در فضای مجازی حمایت معنوی خویش را از مردم ستم دیده و رنج کشیده فلسطین اعلام دارند.
به گزارش پایگاه خبری هم وطن، در متن پیام سید محمد نظری آمده است:
بسمه تعالی
”درایت و آینده نگری امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌ عنوان روز جهانی قدس در جهت اعلام حمایت جهان اسلام از آزادی قدس شریف، امروز عالم‌گیر شده است. ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین اکنون مختص به جهان اسلام نیست و آزادی‌ خواهان و آزادگان جهان به ندای انقلاب اسلامی ایران پاسخ مثبت داده‌اند و در سراسر دنیا پرچم حمایت از فلسطین و قدس شریف در اهتزاز است.”
روز قدس، یادگار ارزشمند امام راحل (ره)، روز تجلی وحدت و همدلی مسلمانان عالم است که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل اشغالگران قدس شریف به پا خاسته اند.
در آخرین جمعه رمضان سال 1400 اگر چه به دلیل انتشار ویروس کرونا امکان برگزاری راهپیمایی و حضور فیزیکی روز قدس وجود ندارد ولی قلب تپنده تمامی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و دفاع از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین در همه ی ابعاد و فضاها یکصدا فریاد حمایت سر می دهند.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت این روز تاریخی و جهانی با اقتدا به رهنمودهای امام امت و رهبر کبیر انقلاب مدظله العالی حمایت از شجاعت و مقاومت ملت مظلوم فلسطین را بر خود فرض می داند.
انشاالله به زودی شاهد سرفرازی این حماسه ماندگار در سایه برافراشته شدن حکومت مهدوی (عج) خواهیم بود.
سید محمد نظری
مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران        
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد