hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ارسال دومین کاروان تجهیزات ورزشی به خانه های ورزش روستایی مازندران

ارسال دومین کاروان تجهیزات ورزشی به خانه های ورزش روستایی مازندران

با حضور مسئولان و در راستای ویژه برنامه های فرهنگی و ورزشی شهید شاخص، دومین کاروان تجهیزات ورزشی برای  خانه های  ورزش روستایی  مازندران ارسال شد ....
به گزارش پایگاه خبری هم وطن، همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و ورزشی شهید شاخص جامعه ورزش کشور شهیدحسن فقیهی جویباری، دومین کاروان تجهیزات ورزشی به  خانه های  ورزش روستایی  مازندران ارسال شد.


در این مراسم که برای تجهیز 18 خانه  ورزش روستایی و با مشارکت، استاندار مازندران، اداره کل ورزش و جوانان، ستاد مبارزه با موادمخدر، هیات  ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی و بانک ملی برگزار شد، دکتر رنگرز مدیرکل  ورزش و جوانان بهمراه معاونین، بحرگرد رئیس هیات ورزش های روستایی و بومی محلی و رشیدی مدیرعامل بانک ملی، حضور داشتند.


دکترحسن رنگرز در این مراسم گفت: در مرحله نخست 42 خانه ورزش روستایی  تجهیز شد و امروز نیز توفیق داریم،  تجهیز 18 خانه  ورزش روستایی دیگر را به سرانجام برسانیم که  تجهیز 15 خانه  ورزش روستایی از محل اعتبارات  ورزش و جوانان و سه خانه ورزش دیگر از محل اعتبارات ستاد مبارزه با موادمخدر استان تامین گردید.

وی افزود؛ سیاست های جدید به سمت توسعه متوازن و توجه به ورزش روستاها است که نه تنها به تجهیز خانه های ورزش روستاها بلکه ساخت زمین های چمن نیز در دستور کار قرار گرفت.

رنگرز در پایان تاکید کرد؛ امیدوارم نتیجه این توجهات و سرمایه گذاری ها توسعه ورزش در روستاها و تقویت ورزش ملی باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد