hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > کار معلمان در دوره کرونا چندین برابر شد

کار معلمان در دوره کرونا چندین برابر شد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار مازندران در دیدار با مدیرکل آموزش وپرورش مازندران گفت: حجم کار معلمان در دوره کرونا چندین برابر شد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش مازندران؛ "حسین حسن‌نژاد" در دیدار با مدیرکل آموزش وپرورش مازندران تصریح کرد: تعطیلی مدارس نه تنها موجب کاهش فعالیت و حجم کار معلمان نشد بلکه بر حجم کار آنان افزود و دشواری کار معلمان را بسیار بیشتر کرد. 
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مازندران در دوره کرونا خوش درخشیده و توانست با مدیریت صحیح از بحران عبور کند، خاطرنشان کرد: از تلاش‌های معلمان و برنامه‌ریزی درست همه دست اندرکاران از اداره‌کل تا سطح مدارس تشکر می‌کنم و این روزها که در هفته بزرگداشت مقام معلم به سر می‌بریم جا دارد تلاش‌های خالصانه و صادقانه معلمان را ارج نهاده و فرهنگ تقدیر از معلمان را هر چه بیشتر نهادینه سازیم. 
حسن نژاد توجه به آموزش و پرورش را توجه به تمام زیرساختهای فرهنگی و اقتصادی و سیاسی جامعه دانسته و ادامه داد: با تلاش‌های شایسته مدیران و مسئولان، آموزش و پرورش در تراز انقلاب اسلامی به منصه ظهور رسیده و امروز شاهد این هستیم که فداکاری معلمان در این شرایط ما را به یاد سال‌های دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان می‌اندازد. حقیقتا معلمان از اسفند ۹۸ تاکنون دشواری‌های فراوانی را تحمل کرده و بنده از نزدیک شاهد این تلاش‌ها بوده‌ام. 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران اساس توسعه کشور در ابعاد مختلف را از تعلیم و تربیت دانسته و گفت: هرچه بهتر فرزندان این مرز و بوم را تربیت کنیم، بازخورد و نتیجه آن به خودمان و جامعه بازمی‌گردد. دانش‌آموزانِ امروز، آینده و فردای این کشور را می‌سازند و اینجاست که می‌توان گفت نقش آموزش و پرورش در پیشرفت کشور نقشی ممتاز و سرآمد است و باید همه بخش‌های جامعه با آموزش و پرورش همراهی کنند.
شایان ذکر است، همسر معاون استاندار که خود از فرهنگیان است نیز در این دیدار حضور داشت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد