hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > باران بهاری در راه است/ احتمال وقوع صاعقه در مناطق شرقی اصفهان

باران بهاری در راه است/ احتمال وقوع صاعقه در مناطق شرقی اصفهان

 کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان از بارش‌های رگباری پراکنده همراه با رعد و برق و احتمال وقوع صاعقه به ویژه در نواحی شرق و شمال شرق اصفهان از روز یکشنبه تا سه‌شنبه خبر داد.
آسیه آقایی در گفت وگو با خبرنگار مهر از تداوم ناپایداری‌های جوی در هفته جاری خبر داد و اظهار داشت: امروز احتمال رگبار پراکنده در نواحی شمال شرق و شمال غرب وجود دارد.
وی افزود: بارش رگبارهای بهاری همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت در بسیاری از مناطق استان از فردا یکشنبه تا سه شنبه پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین احتمال وقوع صاعقه و بارش تگرگ به ویژه در مناطق شرق و شمال شرق استان در این مدت دور از انتظار نیست.
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان با اشاره به بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته در سطح استان، گفت: بارش به میزان هشت دهم میلی‌متر در ایستگاه هواشناسی دهق گزارش شده است.
آقایی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد، اضافه کرد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.
وی افزود: چوپانان با دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد