hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افتتاح "خیابان غذا" کرمانشاه؛ شاید آخر بهار!

افتتاح "خیابان غذا" کرمانشاه؛ شاید آخر بهار!

پروژه خیابان غذا یکی از پروژه‌های مهم شهری با محوریت گردشگری است، پروژه‌ای که می تواند ضمن معرفی انواع غذاهای سنتی و محلی کرمانشاه، نقش موثری در جلب و جذب گردشگران داشته باشد.
این پروژه تابستان سال گذشته کلنگ زنی و قرار شد طی چندماه و نهایتا تا پایان پاییز همان سال به بهره برداری برسد، اما تعطیلی یک ماه کارگاه به دلیل شرایط کرونایی افتتاح این پروژه را به تاخیر انداخت و نهایتا قرار شد این پروژه تا 22 بهمن همان سال به بهره برداری برسد.
با رسیدن 22 بهمن هم باز خبری از افتتاح این پروژه نشد و این بار پایان سال گذشته وعده ای جدید برای افتتاح این پروژه شد.
پایان سال هم رسید و باز هم خبری نشد و حالا مسئولان پروژه اعلام می کنند که اگر اتفاق خاصی نیفتد نهایتا تا پایان بهار امسال این پروژه به بهره برداری می رسد.
علی اصغر خزلی سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، درخصوص تاخیر چند باره در افتتاح این پروژه، مشکلات مربوط به اخذ مجوزهای آب و برق را علت اصلی این تاخیر عنوان کرد.
خزلی گفت: کارهای عمرانی پروژه بیش از 90 درصد پیشرفت دارد و عملا مشکلی در این زمینه نداریم و بحث اصلی بحث اخذ مجوزهای آب و برق است که قدری مشکل ایجاد کرد.
وی افزود: در حال حاضر با رایزنی‌های بسیار بحث مجوز آب پروژه تا حدی رفع شده و پیگیری برای اخذ مجوز برق نیز ادامه دارد.
خزلی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که پروژه تا پایان بهار امسال به بهره برداری برسد و اگر مشکل خاصی اتفاق نیفتد تا پایان خرداد شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.
سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: این پروژه که در خیابان سراب کرمانشاه در حال احداث است، 200 متر طول داشته و 38 غرفه در آن تعبیه شده است.
وی افزود: در این غرفه ها در کنار غذاهای محلی و سنتی کرمانشاه، غذاهای محلی سایر استان های کشور هم عرضه می شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد