hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > استفاده از ماسک برای افرادی که واکسن زده اند الزامی است

استفاده از ماسک برای افرادی که واکسن زده اند الزامی است

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، استفاده از ماسک برای افرادی که واکسن زده اند الزامی است.
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، گفت: برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و به دلیل اینکه ایجاد ایمنی واکسن کرونا به طور کامل نیست، استفاده از ماسک برای افرادی که واکسن زده اند الزامی است.
دکتر الهام عظیمی با تشریح روند تزریق واکسن در شهرستان اسدآباد تصریح کرد: بر مبنای سند ملی واکسن در مرحله اول به کادر درمان،پاکبان ها،نیروهای آرامستان و جانبازان تزریق شده و در مرحله دوم نیز تزیق واکسن کرونا به افراد بالای هشتاد سال در حال انجام است.
او افزود:تا چند روز آینده تزریق واکسن به افراد بالای هشتادسال در شهرهای آجین و پالیز و مابقی روستاهای دیگر نیز در شهرستان اسدآباد به اتمام خواهد رسید.
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اضافه کرد: تزریق واکسن به گروه های مختلف ادامه خواهد داشت تا همه افراد در برابر کرونا ویروس واکسینه شوند.
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد همچنین تاکید کرد : تا زمان تزریق واکسن به همه هموطنان، رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای مهار کرونا در جامعه واجب است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد